utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: I mit liv....

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.835 visninger
26 svar
23 synes godt om
24. april 2013

Anonym trådstarter

"en gang utro, altid utro" - true or false?

regner ikke med at der er nogen der skriver. Men man kan jo stemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

FruK

Narh, jeg tror ikke helt den holder.

Jeg har været kærester utro da jeg var yngre, men kunne ikke finde på at gøre det nu.

Jeg ved at min mand har været det i i hvert fald et tidligere forhold,  men ikke kunne finde på det nu.

Det er jo både noget med, hvor man er i sit liv og at man er i et forhold, som man gerne vil. Ting forandrer sig - og vi forandrer os som personer.

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Narh, jeg tror ikke helt den holder.

Jeg har været kærester utro da jeg var yngre, men kunne ikke finde på at gøre det nu.

Jeg ved at min mand har været det i i hvert fald et tidligere forhold,  men ikke kunne finde på det nu.

Det er jo både noget med, hvor man er i sit liv og at man er i et forhold, som man gerne vil. Ting forandrer sig - og vi forandrer os som personer.

ja jeg troede indtil for nylig at det holdte. Var utro med HVER eneste jeg var sammen med. Men nu er jeg gift og elsker min mand, og har ikke gjort noget man ikke burde siden da. Det er dejlig!

Anmeld

24. april 2013

Camilla <3

Jeg tror ikke den holder, ikke altid i hvertfald Der er nogle enkelte, hvor jeg har tænkt, at den passer. 

Min eks ændrede sig aldrig, og var utro fra dag 1 og 4 år frem 

Selv har jeg været utro, men det er "mange" år siden  Jeg var 16 - 17 år 

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Jeg tror ikke den holder, ikke altid i hvertfald Der er nogle enkelte, hvor jeg har tænkt, at den passer. 

Min eks ændrede sig aldrig, og var utro fra dag 1 og 4 år frem 

av.... hvordan fandt du ud af det? (det er ok hvis du syntes det er for privat)

Anmeld

24. april 2013

Camilla <3

av.... hvordan fandt du ud af det? (det er ok hvis du syntes det er for privat)

Ja, i starten gjorde det rigtig ondt Men det blev ret hurtigt til vrede hver gang jeg fandt ud af det  

Du spørg bare løs, det er såmen ingen hemmelighed hæhæ

Jeg hørte det af andre veje, flere gange, samt jeg lærte at læse ham, når han havde gang i noget ved siden af  Det var mest via sms og mail, at han gjorde det, i hvertfald efter vi flyttede sammen. 

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Ja, i starten gjorde det rigtig ondt Men det blev ret hurtigt til vrede hver gang jeg fandt ud af det  

Du spørg bare løs, det er såmen ingen hemmelighed hæhæ

Jeg hørte det af andre veje, flere gange, samt jeg lærte at læse ham, når han havde gang i noget ved siden af  Det var mest via sms og mail, at han gjorde det, i hvertfald efter vi flyttede sammen. 

okay ... har nemlig mange gange ville checke min mand.. kan bare ik stole nogen 100 % , da jeg ved hvad jeg gjorder... og de andre har aldrig fundet ud af at jeg var utro...

men for hver dag, stoler jeg mere og mere...

tak for dit svar

Anmeld

24. april 2013

Camilla <3

okay ... har nemlig mange gange ville checke min mand.. kan bare ik stole nogen 100 % , da jeg ved hvad jeg gjorder... og de andre har aldrig fundet ud af at jeg var utro...

men for hver dag, stoler jeg mere og mere...

tak for dit svar

Sådan var det også med min eks, fordi han vidste hvad han gjorde, så stolede han ikke på mig.  Selvom jeg var ærlig og tro mod ham. 

Anmeld

24. april 2013

Camilla <3

Lige en ting til, jeg er i et nyt forhold i dag, og jeg har også haft svært ved at stole på min kæreste indimellem, men jeg vil ikke gå og bruge tid på at være bekymret og mistroisk ... Hvis min kæreste er mig utro, hans tab, så ved han hvor døren er.  Min eks har ødelagt nok for mig, og det her skal han ikke ha' lov til at ødelægge. 

Heldigvis er han ikke typen på det, jeg håber du forstår hvor jeg vil hen ...  hæhæ .. Håber du snart kommer til at stole på din mand 110 % 

Anmeld

24. april 2013

lilledittemor

Jeg var min eks utro - man kan vel kalde det en affære..
Forholdet var dødt, men det er jo ikke en undskyldning.

Men jeg kunne aldrig finde på det overfor min mand
ALDRIG.
Forresten så kender han godt til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.