utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

Kløver

Jeg har aldrig været utro, når jeg har været i fast forhold, eller hvad det nu hedder

Har desværre selv været den, hvor min eks var utro, det samme har min mand, så vi er begge meget hårde og enige omkring utroskab, i forhold til hinanden, og stoler fuldt ud på han aldrig kunne finde på at være mig utro.

Tror også der er stor forskel om man som ung/teenager er i kærestefnidder eller om det er fast forhold, og fast forhold når man bliver ældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

grinny

Den holder heller ikke her 

Jeg har været utro en gang, men kunne aldrig finde på at være min nuværende kæreste utro 

Selvom man siger der ikke er nogen undskyldning for det, så er der altså bare nogle ting der gør at jeg godt kan forstå folk gør det. Ham jeg var utro med spærrede mig inde når jeg var på besøg så hans venner og familie ikke opdagede han var sammen med en dansker (han var ikke selv dansker), han bestemte hvor og hvornår jeg måtte gå ud, vil slet ikke kalde det et forhold.

Da jeg så mødte ham jeg er sammen med nu, ja så faldt jeg med det samme og først der "turde" jeg slå op, eller indså i hvert fald først der, at det jeg var i, var noget rigtig lort 

Anmeld

25. april 2013

jydeinden

jeg har aldrig været utro, og kunne aldrig drømme om det. men var sammen med en fyr en gang som jeg ikke tror nogensinde kommer til at lærer at sætte pris på loyaliteten og respekten man kan få fra sin partner hvis man gider at ofre det der skal til for det. han ser utroskab som spændende og har gjort det i flere år. sådan en type tror jeg ikke bare ændre sig :-)

Anmeld

25. april 2013

lycly

Jeg var min ekskæreste utro, og ham jeg var ham utro med, er jeg sammen med nu og venter barn med Jeg kommer aldrig til at gøre det igen, jeg gjorde det af ren og skær forelskelse i ham jeg er sammn med nu, og gik også fra min ekskæreste af den grund

Anmeld

25. april 2013

C-Dog

Da jeg var de der 15?, 16 og 17 år var det da lidt svært at holde sig fra at kysse på en masse søde fyre. Også selv om jeg var optaget. Men tilgengæld havde mine kærester så det på samme måde så det gik vist lige op ;-) kunne ikke drømme om at være sådan nu. Ikke bare pga min fantastiske mand men også fordi jeg er et andet og ældre sted i livet hvor det er vigtigt for mig at kunne se mig selv i øjnene og vide at jeg har en god potion moral og forståelse for mig selv og andre. Jeg sårede rigtig mange mennesker dengang, og jeg var røvligeglad. Sådan har jeg ikke lyst til at være :-)

Anmeld

25. april 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

"en gang utro, altid utro" - true or false?

regner ikke med at der er nogen der skriver. Men man kan jo stemme.

Har været en exkæreste utro, men har aldrig været min nuværende kæreste, igennem 7 år og far til mit barn, utro  

Så nej, det er noget fis med at er man "en gang utro så er man altid utro", ud over det havde jeg vildt dårligt samvittighed over min utroskab og jeg fortalte det også til xkæreste  

Anmeld

25. april 2013

B&J

Nej den passer jo ikke engang utro altid utro kender flere der har brudt den,

men jeg har dog aldrig været utro så heller slå op ind at gøre noget dumt selv...

jeg vil ikke selv ha en kæreste er utro over for mig ja så skal jeg heller ikke selv være det

Anmeld

25. april 2013

MorDk

Det holder ikke...

For man lærer gennem hele livet. At man var sin kæreste utro som 15-årige... gør jo ikke man er utro med sin partner fremover...

Men nogle mennesker KAN ikke lade være... (det ser jeg som et problem og må handle mere om den selv end om den partner de er sammen med og utro mod)

Anmeld

25. april 2013

Mettefpigen

Da jeg var sammen med min eks kyssede jeg med en anden.... Da havde vi været sammen i nogle måneder, og jeg fik det rigtig dårligt over det så sagde det til ham! Han tilgav mig...... Men jeg havde haft nogle rigtige dårlige forhold før, og de havde alle været mig utro, så forventede også at han ville være det..... Men fik det rigtig dårligt over kysset, fordi at jeg virkelig godt kunne lide ham.....

Så nej den holder ikk, for kunne ikk finde på det nu.....

Anmeld

25. april 2013

Benjamins'mor

Tror heller ikke helt den holder..

Jeg var for mange år tilbage min eks kæreste utro med min nuværende kæreste. Jeg har ALDRIG været utro ellers eller efter, og kunne aldrig drømme om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.