Hvilket babyudstyr er et MUST ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

AnonymMor

LilleLene skriver:

ammepude !!!! for at beskytte din skulder lidt

jeps en ammepude er på listen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

AnonymMor

Munder skriver:

Helt klart en Voksipose, den kunne jeg ikke have undværet

tja.. vi har haft det med voksiposen oppe og vende, men vi har allerede en lift som vi blev enige om var nok da jeg har termin d 30 aug hvor det jo ikke er så koldt igen

Hmm men ved ikke helt.. er den mon brugbar i sommer/efterårs månederne eller er den mest til vinterbrug ?

Anmeld

23. april 2013

TbCp

Mange tak for svaret men kæreste og jeg er blevet enige om at vi ikke vil have en vugge da vi har både tremmeseng og en lift

Vi havde også både tremmeseng og lift som han sov i om natten. Slyngevuggen brugte vi om dagen og havde den med hvis vi var nogle steder, da den er så kneb at have med og kan hænges op alle steder hvor der er en dørkarm

Anmeld

23. april 2013

Munder

Rinepigen skriver:

tja.. vi har haft det med voksiposen oppe og vende, men vi har allerede en lift som vi blev enige om var nok da jeg har termin d 30 aug hvor det jo ikke er så koldt igen

Hmm men ved ikke helt.. er den mon brugbar i sommer/efterårs månederne eller er den mest til vinterbrug ?

Vi brugte den hele året, pånær de varmeste dage. (sommerdyne/vinterdyne)

Det at min datter blev puttet fast gjorde, at hun altid har sovet fantastisk om dagen. Liften brugte vi kun om natten i starten, da tremmesengen virkede for stor

Anmeld

23. april 2013

AnonymMor

Munder skriver:

Vi brugte den hele året, pånær de varmeste dage. (sommerdyne/vinterdyne)

Det at min datter blev puttet fast gjorde, at hun altid har sovet fantastisk om dagen. Liften brugte vi kun om natten i starten, da tremmesengen virkede for stor

okay ja men de bliver vel også puttet godt fast i en lift ? eller er det anderledes i en voksi ?

spørger lige da jeg er intet anende ang lift vs. voksi

Anmeld

23. april 2013

Munder

Rinepigen skriver:

okay ja men de bliver vel også puttet godt fast i en lift ? eller er det anderledes i en voksi ?

spørger lige da jeg er intet anende ang lift vs. voksi

Voksi snøres omkring barnet, mens det i liften er dynen der skal svøbe. Det er klart en smagssag, kender flere der ikke har set anvendligheden i voksiposen

Anmeld

23. april 2013

AnonymMor

Munder skriver:

Voksi snøres omkring barnet, mens det i liften er dynen der skal svøbe. Det er klart en smagssag, kender flere der ikke har set anvendligheden i voksiposen

Nårh okay  

tak for svaret  

Anmeld

23. april 2013

Maja88

FrkZier skriver:

Køb en strækvikle i stedet - bæreseler er ikke gode for babys ryg og hofter 

Men tænker bare at hvis man køber en skråstol så ka  man vel lige så godt anvende en bæresele

Anmeld

23. april 2013

L&V

Rinepigen skriver:

mange tak ja kan se der er flere der anbefaler strækviklen i stedet for bæreselen, så vi vil da helt sikkert købe en en strækvikle i stedet for selen

Den er i hvert fald lækker også en fast vikkel når de bliver større.. Denne gang ska vi os ha en voksi har vi besluttet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.