Hvilket babyudstyr er et MUST ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

LilleLene

Rinepigen skriver:

hejsa piger

Jeg sidder lige og tænker lidt i babyudstyr jeg er jo lige pludselig OVER halvvejs  det hele er bare gået så stærkt denne gang og kan ikke lige følge med sys det kun er et par uger siden jeg stod med en positiv test 3+4  og nu er jeg allerede 21+4

Og inden jeg lige pludselig runder de 35 uger så bliver jeg nød til at spørge nu

Hvilket baby udstyr har været et absolut must for jer ? hvad kunne i ikke undvære til baby og hvad har i købt som i godt kunne undvære ?

Kæresten og jeg er efterhånden ved at have styr på baby udstyret, da vi jo også havde en del vi har købt i sidste graviditet hvor vi mistede 21+0.

Men indtil videre har vi :

Barnevogn + lift og nye helse madrasser + lagner, vådlagner

Autostol

Tremmeseng incl madras + sengetøj, lagner osv

Puslebord incl hynde

Tøj i oceaner i forskellige str.

legetøj

div baby peje produkter + neglesaks osv

bleer i forskellige str.

Ja you name it hehe

Vi mangler stadi at købe en brystpumpe, flaske steralisatior osv.

Men kom med jeres erfaring om hvad man virkelig for brug for og hvad der bare ligger på hylden og ikke bliver brugt

ammepude !!!! for at beskytte din skulder lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

L&V

Ammepude og en slynge af en art vi har en stræk vikle og en ringslynge og drop bæreselen det er ik sundt for nogle

Anmeld

23. april 2013

FrkZier

Rinepigen skriver:

en bæresele skal vi helt klart have fat i  

tak for svaret

Køb en strækvikle i stedet - bæreseler er ikke gode for babys ryg og hofter 

Anmeld

23. april 2013

TbCp

Ville ikke have undværet vores slyngevugge, den har reddet os mange gange! 

Anmeld

23. april 2013

Bertris

Rinepigen skriver:

okay mange tak.. har nemlig kigget på den fra avent men den koster 1300 kr og er med flasker.. men vi har allerede rigtig mange flasker så vil hellere give 600 kr for den anden

hvis det er kan man også få flasker der kan fryses ned til den brystpumpe, hvor man får 4 på 160 ml til 99 kr (også i babysam)  
Det er dog uden suttehoved, men meget rart til nedfrysning og når man skal ud

Anmeld

23. april 2013

AnonymMor

Bertris skriver:

hvis det er kan man også få flasker der kan fryses ned til den brystpumpe, hvor man får 4 på 160 ml til 99 kr (også i babysam)  
Det er dog uden suttehoved, men meget rart til nedfrysning og når man skal ud

ja min kære svigermor har forsynet os med en masse flasker til nedfrysning hehe så vi mangler bare pumpen af "ammeudstyr" stor set ja og så selvfølgelig ammepuden

Anmeld

23. april 2013

AnonymMor

TbCp skriver:

Ville ikke have undværet vores slyngevugge, den har reddet os mange gange! 

Mange tak for svaret men kæreste og jeg er blevet enige om at vi ikke vil have en vugge da vi har både tremmeseng og en lift

Anmeld

23. april 2013

AnonymMor

FrkZier skriver:

Køb en strækvikle i stedet - bæreseler er ikke gode for babys ryg og hofter 

Mange tak har lige sat og kigget lidt på nettet på de der strækvikler og de er rigtig smarte  så tror bestemt vi køber sådan en i stedet for bæreselen

Anmeld

23. april 2013

Munder

Helt klart en Voksipose, den kunne jeg ikke have undværet

Anmeld

23. april 2013

AnonymMor

Månsson skriver:

Ammepude og en slynge af en art vi har en stræk vikle og en ringslynge og drop bæreselen det er ik sundt for nogle

mange tak ja kan se der er flere der anbefaler strækviklen i stedet for bæreselen, så vi vil da helt sikkert købe en en strækvikle i stedet for selen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.