Hvilket babyudstyr er et MUST ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.038 visninger
38 svar
5 synes godt om
23. april 2013

AnonymMor

hejsa piger

Jeg sidder lige og tænker lidt i babyudstyr jeg er jo lige pludselig OVER halvvejs  det hele er bare gået så stærkt denne gang og kan ikke lige følge med sys det kun er et par uger siden jeg stod med en positiv test 3+4  og nu er jeg allerede 21+4

Og inden jeg lige pludselig runder de 35 uger så bliver jeg nød til at spørge nu

Hvilket baby udstyr har været et absolut must for jer ? hvad kunne i ikke undvære til baby og hvad har i købt som i godt kunne undvære ?

Kæresten og jeg er efterhånden ved at have styr på baby udstyret, da vi jo også havde en del vi har købt i sidste graviditet hvor vi mistede 21+0.

Men indtil videre har vi :

Barnevogn + lift og nye helse madrasser + lagner, vådlagner

Autostol

Tremmeseng incl madras + sengetøj, lagner osv

Puslebord incl hynde

Tøj i oceaner i forskellige str.

legetøj

div baby peje produkter + neglesaks osv

bleer i forskellige str.

Ja you name it hehe

Vi mangler stadi at købe en brystpumpe, flaske steralisatior osv.

Men kom med jeres erfaring om hvad man virkelig for brug for og hvad der bare ligger på hylden og ikke bliver brugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

2babygirls

hejsa piger

Jeg sidder lige og tænker lidt i babyudstyr jeg er jo lige pludselig OVER halvvejs  det hele er bare gået så stærkt denne gang og kan ikke lige følge med sys det kun er et par uger siden jeg stod med en positiv test 3+4  og nu er jeg allerede 21+4

Og inden jeg lige pludselig runder de 35 uger så bliver jeg nød til at spørge nu

Hvilket baby udstyr har været et absolut must for jer ? hvad kunne i ikke undvære til baby og hvad har i købt som i godt kunne undvære ?

Kæresten og jeg er efterhånden ved at have styr på baby udstyret, da vi jo også havde en del vi har købt i sidste graviditet hvor vi mistede 21+0.

Autostol

Puslebord incl hynde

legetøj

bleer i forskellige str.

Ja you name it hehe

Men kom med jeres erfaring om hvad man virkelig for brug for og hvad der bare ligger på hylden og ikke bliver brugt

Vil du ikke amme siden du vil bruge penge på flaske udstyr ??

hvad med baby alarm

lanolin cremei til dine bryster og indtil til babys numse ved rødme

Anmeld

23. april 2013

AnonymMor

Baby2påvej skriver:

Vil du ikke amme siden du vil bruge penge på flaske udstyr ??

hvad med baby alarm

lanolin cremei til dine bryster og indtil til babys numse ved rødme

Jo vil gerne amme men vil gerne have muligheden for at malke ud hvis det bliver nødvendig. og også så min kæreste kan få lov at give en flaske en gang imellem

baby alarmer har vi også styr på.

Creme skal jeg have fat i.

Anmeld

23. april 2013

Bertris

På trods af vi bor i lejlighed har vi efterfølgende købt babyalarm da vores kom hurtigt ind på værelset om natten. 
En anden ting vi har været lykkelige over er ammepuden, ikke kun under amning, men vores pige ELSKER også at lægge på den, både med ryggen op af den og på maven på den, også er den også rar selv at lægge med under graviditeten og efter. 

har i skråstol? Den kan også være rar hvis man vil spise aftensmad og holde øje med den lille samtidig. 
En ekstra babydyne er vi også glade for  

Anmeld

23. april 2013

Maja88

Stofbleer

Og en strækvikle

Anmeld

23. april 2013

Bertris

Rinepigen skriver:

Jo vil gerne amme men vil gerne have muligheden for at malke ud hvis det bliver nødvendig. og også så min kæreste kan få lov at give en flaske en gang imellem

Hvis du vil pumpe ud vil jeg anbefale eletrisk brystpumpe
Du kan få en udemærket fra pigeon i babysam til 600 kr også er den også transportabel  

Anmeld

23. april 2013

2babygirls

Rinepigen skriver:

Indtil = inotyol creme.... Dumme ordbog

okay. Kan jeg godt forstå, men hvorfor ikke bare koge flaskerne, det er billigere

Anmeld

23. april 2013

AnonymMor

Bertris skriver:

På trods af vi bor i lejlighed har vi efterfølgende købt babyalarm da vores kom hurtigt ind på værelset om natten. 
En anden ting vi har været lykkelige over er ammepuden, ikke kun under amning, men vores pige ELSKER også at lægge på den, både med ryggen op af den og på maven på den, også er den også rar selv at lægge med under graviditeten og efter. 

har i skråstol? Den kan også være rar hvis man vil spise aftensmad og holde øje med den lille samtidig. 
En ekstra babydyne er vi også glade for  

ammepuden mangler vi + skråstolen men de står også på vores liste

og mange tak for svaret

Anmeld

23. april 2013

AnonymMor

Maja88 skriver:

Stofbleer

Og en strækvikle

stofbleer har vi mange af

hvad er en strækvikle helt præcist  hehe

Anmeld

23. april 2013

BabyHL

Rinepigen skriver:

hejsa piger

Autostol

Puslebord incl hynde

legetøj

bleer i forskellige str.

Ja you name it hehe

Kunne IKKE undvære:

• barnevogn 
  • babyalarm
  • bæresele
  • ammepude (uanset om du ammer eller giver flaske!)
  • autostol
  • skråstol

Kunne GODT have undværet:

• hoppegynge (er aldrig blevet brugt)
  • brystpumpe (amning gik i stykker, og i de få dage jeg pumpede ud, lejede jeg en elektrisk i babysam)

Næste gang vil jeg have:

• en gyngestol!
  • en blød lift i stedet for hård. Synes den var meget tung at bære rundt på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.