Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Ja så var det vores tur til at få den fantastiske oplevelse at blive forældre til den smukkeste og mest perfekte lille pige, hvis vi selv skal sige det Hun er helt igennem skøn og dejlig!Jeg blev sat i gang mandag formiddag, hvor jeg var 38+0 på grund af et alt for højt blodtryk og fødte natten til tirsdag. Vi er forelsket til op over begge øre, og nyder bare at være en lille familie
Ja så var det vores tur til at få den fantastiske oplevelse at blive forældre til den smukkeste og mest perfekte lille pige, hvis vi selv skal sige det Hun er helt igennem skøn og dejlig!Jeg blev sat i gang mandag formiddag, hvor jeg var 38+0 på grund af et alt for højt blodtryk og fødte natten til tirsdag. Vi er forelsket til op over begge øre, og nyder bare at være en lille familie
TILLYKKE
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Tusind tak Vi har det godt allesammen og hun er bare så dejlig
Tusind tak Vi har det godt allesammen og hun er bare så dejlig
tarkoflen skriver: Tusind tak hun er bare en lækker lille en Måske det har været min manglende aktivitet herinde, der ledte dig på sporet
Tusind tak hun er bare en lækker lille en Måske det har været min manglende aktivitet herinde, der ledte dig på sporet
Frk-Lotusblomst skriver: Det glæder mig.. Fandt i et navn til hende.. Var det Thea i havde snakket om eller hvordan var det nu?
Det glæder mig.. Fandt i et navn til hende.. Var det Thea i havde snakket om eller hvordan var det nu?
ditski skriver: Kæmpe tillykke, er så glad på dine vegne. Dejligt at hører du endelig har fået en bette bebs. Og så lykkelig for det lykkes for jer
Kæmpe tillykke, er så glad på dine vegne. Dejligt at hører du endelig har fået en bette bebs. Og så lykkelig for det lykkes for jer
tarkoflen skriver: Tusind tak Jeg håber også det snart er jeres tur
Tusind tak Jeg håber også det snart er jeres tur
tarkoflen skriver: Ja det blev en lille Thea
Ja det blev en lille Thea
tarkoflen skriver: Her er et lille billede fra da vi kom hjem med hende ?
Her er et lille billede fra da vi kom hjem med hende ?
Kæmpe tillykke! Dejligt i alle har det godt ! Og hvor er hun bare fin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128