I tirsdags kom vores lille guldklump til verden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2013

Kløver

Stort tillykke, hvor er hun smuk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

tarkoflen

ønskebarn74 skriver:

Det går ok søde.. Har dog smerter on and off.. Men tror bare vores to bøller udbygger palæet i min mave..  Vildt at vi skal have tvillinger.. 

Der skal jo en del plads til, til sådan et par banditter, så mon ikke det er derfor? Jeg havde også ret ondt i starten og der skulle kun gøres plads til en lille lækkermås

Hvornår skal l til nf skanning?

Anmeld

18. maj 2013

tarkoflen

Maja84 skriver:

Stort tillykke, hvor er hun smuk

Tusind tak

Anmeld

18. maj 2013

ønskebørn74

tarkoflen skriver:

Der skal jo en del plads til, til sådan et par banditter, så mon ikke det er derfor? Jeg havde også ret ondt i starten og der skulle kun gøres plads til en lille lækkermås

Hvornår skal l til nf skanning?

D. 17/6.. 

Glæder mig vildt.... 

Anmeld

18. maj 2013

tarkoflen

ønskebarn74 skriver:

D. 17/6.. 

Glæder mig vildt.... 

Det bliver så spændende

Anmeld

18. maj 2013

Asta&Alfred

tarkoflen skriver:

Ja så var det vores tur til at få den fantastiske oplevelse at blive forældre til den smukkeste og mest perfekte lille pige, hvis vi selv skal sige det

Hun er helt igennem skøn og dejlig!

Jeg blev sat i gang mandag formiddag, hvor jeg var 38+0 på grund af et alt for højt blodtryk og fødte natten til tirsdag.

Vi er forelsket til op over begge øre, og nyder bare at være en lille familie

Stort tillykke med den lille guldklump 

Anmeld

19. maj 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Ja det er ikke nemt, med alt det man skal nå

Hun er allerede blevet en måned vores lilleput og vi har i dag været til 5 ugers undersøgelse vild som tiden går, og hold nu op som hun bare vokser! Nu siger vægten 3520 g så hun har taget mere end et kg på siden fødslen!

Jeg håber du har det godt, og graviditeten forløber som den skal! Ved l egentligt om det er en dreng eller pige der gemmer sig derinde? Kan ikke huske, om jeg har læst det

Og tiden bliver ved med at gå hurtigt fra nu af 

Hun vokser godt, men er stadig lille  Daniel vejede 4.090 da han blev født, så hun er stadig mindre end han var dengang 

Håber I har det godt, og hun er sød ved moren om natten 

Her går det ok. Kan ikke så frygtelig meget, men maven vokser, og den lille sparker, så jeg klager ikke (ret meget) 
Ifølge vores meget upersonlige "skanningsmand", så er der 80 % chance for en pige, og det var også hvad min egen intuition sagde, så det regner vi med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.