Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorDk skriver: KÆMPE STORT TILLYKKE MED PRINSESSEN ♥ Hvor ser hun bare dejlig ud altså!! Ihhh.....
KÆMPE STORT TILLYKKE MED PRINSESSEN ♥
Hvor ser hun bare dejlig ud altså!! Ihhh.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Ja så var det vores tur til at få den fantastiske oplevelse at blive forældre til den smukkeste og mest perfekte lille pige, hvis vi selv skal sige det Hun er helt igennem skøn og dejlig!Jeg blev sat i gang mandag formiddag, hvor jeg var 38+0 på grund af et alt for højt blodtryk og fødte natten til tirsdag. Vi er forelsket til op over begge øre, og nyder bare at være en lille familie
Ja så var det vores tur til at få den fantastiske oplevelse at blive forældre til den smukkeste og mest perfekte lille pige, hvis vi selv skal sige det Hun er helt igennem skøn og dejlig!Jeg blev sat i gang mandag formiddag, hvor jeg var 38+0 på grund af et alt for højt blodtryk og fødte natten til tirsdag. Vi er forelsket til op over begge øre, og nyder bare at være en lille familie
TILLYKKEEEEEE
(Vi mangler en smiley med flag herinde)
tarkoflen skriver: Tusind tak, hvor er det vildt at man kan lave sådan en lille lækker en ?
Tusind tak, hvor er det vildt at man kan lave sådan en lille lækker en ?
Ja det er slet ikke til at forstå ♥
Stort tillykke med jeres dejlige lille pige
Monica
Tillykke
Vh. Louise
Ihh! Stort tillykke. Hvor er hun fin
Frk-Lotusblomst skriver: Stort tillykke med hende.. Håber i har det godt allesammen.. Det er en fantastisk oplevelse! <3
Stort tillykke med hende.. Håber i har det godt allesammen.. Det er en fantastisk oplevelse! <3
La´chrissen skriver: Åhh, stort tillykke med den lille prinsesse.Jeg havde faktisk lidt på fornemmelsen at du havde født, men ved ikke hvorfor
Åhh, stort tillykke med den lille prinsesse.Jeg havde faktisk lidt på fornemmelsen at du havde født, men ved ikke hvorfor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128