Hvor meget tøj sover jeres med om natten nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Isabella - lige fyldt 2, sover i en 2-delt pyjamas... hun sover med, uden og på dynen  
Nogle aftener tager hun selv strømper på - og andre aftener sover hun uden strømper - hun sover med en bodystock indenunder - hvis hun vil, de sidste par dage efter badet har hun valgt undertrøjer.

Og nogle gange langærmet bodystock + natbukser

Herhjemme kan alt bruges 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

Sitrani

modesty skriver:

Min dreng er halvandet og sover stadig med natdragt med fødder. Hans dyne er efter sigende en sommerdyne, men jeg synes at den virker ret almindelig.

Jeg tænker at han må have det meget varmt? Jeg ville være ved at gå til hvis jeg skulle sove med pyjamas under min dyne nu!

Problemet er bare at han sparker dynen af sig, og jeg tænker at det nok bliver for koldt at ligge med bare ben helt uden noget...

Vi har brugt sovepose til ham tidligere, men han er vokset ud af den.

Hvad gør I??

Min datter ligger også uden dyne, fordi hun enten sparker den af, eller ligger sig ovenpå den Men hun har også langærmet eller kortærmet body, strømpebukser og nattøj på... Og hun har det lige tilpas når hun vågner om morgenen.... hvis hun har mindre på, synes jeg hun virker kold, så det vil vi fortstte med indtil det bliver varmere i vejret....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.