Hvor meget tøj sover jeres med om natten nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.543 visninger
21 svar
19 synes godt om
21. april 2013

modesty

Min dreng er halvandet og sover stadig med natdragt med fødder. Hans dyne er efter sigende en sommerdyne, men jeg synes at den virker ret almindelig.

Jeg tænker at han må have det meget varmt? Jeg ville være ved at gå til hvis jeg skulle sove med pyjamas under min dyne nu!

Problemet er bare at han sparker dynen af sig, og jeg tænker at det nok bliver for koldt at ligge med bare ben helt uden noget...

Vi har brugt sovepose til ham tidligere, men han er vokset ud af den.

Hvad gør I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

Clisolka

modesty skriver:

Min dreng er halvandet og sover stadig med natdragt med fødder. Hans dyne er efter sigende en sommerdyne, men jeg synes at den virker ret almindelig.

Jeg tænker at han må have det meget varmt? Jeg ville være ved at gå til hvis jeg skulle sove med pyjamas under min dyne nu!

Problemet er bare at han sparker dynen af sig, og jeg tænker at det nok bliver for koldt at ligge med bare ben helt uden noget...

Hvad gør I??

Isabella på 2,5 ligger med sit 2-delte nattøj - nogle gange med body indenunder og andre gange med undertøj under  Hun er også en lille skrupsak der smider dynen (og hendes mor gør det stadig 

Anmeld

21. april 2013

Chris86

Her ligger pigen med natdragt uden fødder, oftest med bare tæer... Pg selvfølgelig undertøj...

Anmeld

21. april 2013

L&V

Laura sover i uldbody og strømpebukser og engang imellem en tynd trøje. Hun ligger som regel oven på dynen men er dejlig varm

Anmeld

21. april 2013

LinLin

Adam på to et halvt har todelt nattøj og sommerdyne... Han sover med sommerdyne om vinteren og bare med betrækket om sommeren...

Anmeld

21. april 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Loke på 3 år og 5 mdr. sover bare i en t-shirt. Af og til bare med ble, når han nægter at få nattøj på.

Han er dog også et meget varmt barn og har altid været det.. Da han var 1 måned gammel i december havde han kun langærmede bodyer på indendørs. Ellers blev han kogende varm.

Anmeld

21. april 2013

Maja_4000

Caroline på to sover i todelt nattøj med undertøj og strømper hun smider også dynen om natten :b

Anmeld

21. april 2013

StudPsyk

modesty skriver:

Hvad gør I??

Natdragt med fødder og kortærmet body under, fordi hun aldrig nogensinde sover UNDER dynen Og vi har det lidt køligt i soveværelset..

Anmeld

21. april 2013

Mother-love

Her ligger Isabella med en langærmede body og natbukser. Uden strømper. Hun sparker somregel dynen af. Men hun fryser ikke. På kolde nætter giver vi hende strømper på når vi går i seng for har hun dem på når hun kommer i seng tager hun dem af. Og igen alt efter hvor koldt der er har hun undertrøje på.

Anmeld

21. april 2013

B&J

daniel er 3år og sover stadig med undertøj og nattøj, vi har lige smit strømperne da der er ved at være godt varmt, ellers sover han med strømper på også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.