Hvor meget tøj sover jeres med om natten nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2013

Lilje82

Noah er 2 år og 3 måneder.

han sover i 2-delt nattøj og har undertrøje på under endnu, der er mellem 18-20 grader hos ham natten nu, og det svinger meget, hvor varm han er, jeg kigger som regel til ham inden, jeg går i seng - og der trækker jeg enten dynen op omkring ham eller flytter dynen lidt, hvis han er for varm. Han ville blive alt for kold, hvis han bare skulle sove i undertøj nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

AnneBJ

Felix på 2 år ligger stort set aldrig under dynen. Han sover i undertrøje og boxershort, en kortærmet bluse og natbukser. Vi har for nylig skiftet fra lange ærmer til korte, samt taget strømperne af.

Anmeld

21. april 2013

K&S

Anton sover i ble, 2-delt nattøj og bare tæer - han har aldrig sovet med strømper/natdragter med fødder 

Anmeld

21. april 2013

modesty

Tak for svar, alle. Jeg kan se at det virker meget normalt.

Men jeg synes bare at det er lidt varmt... han er også en lidt varm dreng, men jeg vil ikke åbne vinduet på hans værelse da vi bor midt i byen og der nogle gange kan være larm om natten...

Er det mon muligt at købe natdragter med lange ben og korte ærmer??? Hmmm... 

Anmeld

21. april 2013

Silas&Mille

Silas sover nogle gange bare i han undertøj, ellers sover han i pyjamas.

Mille sover nogle gange bare i body og strømper, ellers sover hun også i pyjamas.

De er hhv 27 og 14 måneder

Anmeld

21. april 2013

annec

Babymor2010 skriver:

Isabella på 2,5 ligger med sit 2-delte nattøj - nogle gange med body indenunder og andre gange med undertøj under  Hun er også en lille skrupsak der smider dynen (og hendes mor gør det stadig 

Det samme gør min dreng på halvanden :-)

Anmeld

21. april 2013

Rødhætte

modesty skriver:

Min dreng er halvandet og sover stadig med natdragt med fødder. Hans dyne er efter sigende en sommerdyne, men jeg synes at den virker ret almindelig.

Jeg tænker at han må have det meget varmt? Jeg ville være ved at gå til hvis jeg skulle sove med pyjamas under min dyne nu!

Problemet er bare at han sparker dynen af sig, og jeg tænker at det nok bliver for koldt at ligge med bare ben helt uden noget...

Vi har brugt sovepose til ham tidligere, men han er vokset ud af den.

Hvad gør I??

William sover i 2 delt nattøj og kortærmer body. Efter det er blevet varmere er strømperne også røget 

Anmeld

21. april 2013

NinaNymannMadsen

anne louise på 18 mdr sover i natdragt uden fødder eller langærmet body alt efter vejret uden for.
og så med helårsdyne. dog skubber hun den gerne væk i løbet af natten, men vi deler værelse med hende så kan nemt give hende den på igen.

hun er et varmt barn så det kommer meget an på hvor varmt der er i soveværelset

Anmeld

21. april 2013

quindelist

Natdragt uden fødder -ingen body eller undertøj og dynen er sjældent på mere end 5 min -påtrods af køligt soveværelse.
Sigrid er et meget varmt barn

Anmeld

21. april 2013

Janni.

Silas's sover i en langærmet body, han beholder ofte dynen over benene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.