Børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2013

Fenja09

Rødhætte skriver:

Blev inspireret af en anden tråd og blev nysgerrig på hvordan I bruger jeres børnepenge? 

Hverken opsparing eller medregnet i budget. Vi bruger dem på det vi har lyst til og det der mangler. Vores datter får rigtig meget, både tøj og legetøj hele året igennem, så jeg føler ikke at de SKAL gå til hende. Hun mangler jo ingenting

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

janne1986

Her er de ikke indregnet i budgettet....  De går ind på vores lønkonto og så blir nogle sat på opsparing og andre blir brugt til tant  og fjas, hvis der er lidt større ting de har brug for, men det er ikke tit, da de altid får når de mangler,....

Anmeld

21. april 2013

isabellasmor

Rødhætte skriver:

Blev inspireret af en anden tråd og blev nysgerrig på hvordan I bruger jeres børnepenge? 

Her bliver de brugt på sjov og ballade for hele familien, dyre ting vi ikke har råd til ellers, tøj osv. 

Denne gang har Isabella fået en masse nyt tøj, sandaler, vi har betalt resten til vores sommerferie osv. 

Anmeld

21. april 2013

LucieDelPesto

Jeg har stemt blankt,

børnepengene går nogengange med i vores budget planlægning, da min datter får hvad hun har brug for når hun ca. har brug for det, så nogen gange kan det desværre være nødvændigt for os at bruge børnepengene til noget der måske ikke direkte er børnerelateret, dvs. eks medicin, som dog er til hende, eller engang vi var enormt bagude med regninger osv vi ville ønske vi kunne sætte sådan en opsparing op til hende til at tage af til enormt store ting, men det er der bare ikke overskud til pt. vi plejer så at sige at børnepengene er her for at sikre hendes trivsel jo og som hjælp til noget til hende man ellers ikke havde råd til. denne her gang går de til hendes dåbsfest, hvor vi så nok til gengæld får ngoet af det udstyr vi ellers skulle have brugt pengene til.

Anmeld

21. april 2013

Maja_4000

Vi er lidt på røven for tiden .. Min kæreste var uden indkomst i nogle måneder, og det er sgu lidt svært at komme ovenpå igen .. Derfor er de de sidste to gange blevet brugt til at lukke 'huller'

Anmeld

21. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi køber jo løbende til den lille, hver måned. Enten tøj, nyt legetøj, vi har årskort til zoo, den blå planet og Tivoli. vi har også en opsparingskonto til den lille hvor der kommer et fast beløb ind hver måned. Synes bestemt ikke min dreng mangler noget Så børnepengene går hverken til opsparing eller budget. De bliver brugt til hvad vi lige synes der mangler, og det gælder både far, mor og barn

Anmeld

21. april 2013

Wimmie

Rødhætte skriver:

Her indgår de i budgettet og Mila får jo løbende tøj, legetøj osv samt penge til børneopsparingen 

Anmeld

22. april 2013

Loa

På en måde er de vel en del af budgettet. Ikke indregnet så vi ikke kan klare os uden, men vi køber jo tingene til Isabella når hun skal bruge dem og ikke først når børnepengene kommer

Anmeld

22. april 2013

2børn2

Da det jo hedder Børnefamilieydelse i dag og ikke børnepenge, så siger det jo at det er en hjælp til udgifterne ved at være rem børnefamilie. Hjælp til vand, varme, el, institution osv.

Her går de på lønkontoen, ungerne får hvad de har brug for når de har brug for det og ikke hver 3. Måned.

Anmeld

22. april 2013

annec

Ingen af dem :-) vi bruger dem på vores søn, fornøjelser og hvis der lige mangler noget :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.