Børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er jeres børnepenge indregnet i jeres månedlige budget?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.854 visninger
41 svar
78 synes godt om
21. april 2013

Rødhætte

Blev inspireret af en anden tråd og blev nysgerrig på hvordan I bruger jeres børnepenge? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

LilleChelle

Vores er en del af budgettet. 
Bassen får hvad han har brug for når han har brug for det. 

Anmeld

21. april 2013

Muhmi

Det er en del af bugettet, men hvis vi skal købe noget til ungerne, så ringer vi bare til banken og siger de skal flytte så og så mange penge så vi kan købe det vi skal have Så de får altid det de skal bruge for de børnepenge og det betyder jo så også at vi altid har plus på bugetten

Anmeld

21. april 2013

Francisca

Rødhætte skriver:

Blev inspireret af en anden tråd og blev nysgerrig på hvordan I bruger jeres børnepenge? 

Det er hverken til opsparing eller medregnet i budget? 

Det blir brugt på min datter og kun til hende det er jo hendes penge

Anmeld

21. april 2013

B&J

Ikke nogle af dem..

vi bruger børnepengene på Daniel, til tøj til dyre ting vi ikke lige har råd til i budgettet, års kort til de forskellige ting så vi rigtig kan komme ud

denne måned har han fået en masse tøj, noget til uden for og vi tror vi skal have købt rulleskøjter måske et løbehjul

Anmeld

21. april 2013

Rødhætte

Francisca skriver:

Det er hverken til opsparing eller medregnet i budget? 

Det blir brugt på min datter og kun til hende det er jo hendes penge

Jeg tænker bare, at hvis man medregner dem i budgetten bliver pengene jo også brugt på barnet. Vi bruger pengene som opsparing, men når vi køber ting til vores barn hæver vi pengene fra opsparingen.. Så de bliver jo brugt på barnet 

Anmeld

21. april 2013

Muffinmus

Nu skriver du jo lidt kort om det er indregnet i budgettet eller til opsparing.... Altså, mange bruger dem jo bare som de har lyst
Ikke en del af vores budget, men heller ikke til opsparing, bare til brug

Anmeld

21. april 2013

1990h

Rødhætte skriver:

vores kommer til at ryge på fælles lønkonto og derefter ryger de bare på opsparingen tror jeg..de bliver ikke en del af budgettet da der er luft nok i det. også det godt og ha en opsparing til når der skal købes ny autostol eller klapvogn osv eller overtøj,sko eller andet til os samt ting til hjemmet

Anmeld

21. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Ren opsparing her . vi klarer os fint med overskud om måneden uden børnepengene 

MEEN denne omgang går de nok til et legehus ..

Anmeld

21. april 2013

Chevro

Rødhætte skriver:

Vi har ikke regnet børnepenge med i budgettet - men banken sætter dem direkte ind på en konto seperat. Så har jeg altid penge til rådighed hvis han nu står og mangler noget ekstra eller dyrer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.