Vis mig din stue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

Ok.. ikke at jeg forstår dit agument. 

dit liv herinde vil du ikke havde genkendt af andre det er helt ok.. sådan har jeg det også. 

derfor ligger jeg ikke billeder ud og ber ikke om billeder af andres hjem.

og jeg tager mig en del forholdsregler i og med det er et offenligt forum og det måske er let at sporre en så skal jeg ikke havde lagt billeder ud af mit hjem eller børn da jeg vil være bange for tyveri i hjemmet. hvis de opdagede at jeg havde noget af værdi. så aldrig stue billeder ud i det offenlige rum eks.

Det er fint du har din mening og holdning til det, men andre har deres. Der er nogle der gladeligt viser billeder frem og andre der ikke gør.

Men kan ikke se nogen som helst grund til at skulle himle op omkring de og begynde at kommentere på mit indlæg, når du ikke har noget at sige/vise til det jeg spørger ind til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

Sabsy

Det første billed er et skilt jeg købte idag, som skal på badeværelset og stå.

Det næste er min stue

Det sidste er min entré

Det er hvad jeg kan finde lige nu
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. april 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Vi er ved at lave nyt køkken og ny stue herhjemme, og jeg kunne godt bruge noget inspiration til indretning, pyntegenstande og møbler

Så kom frit frem og smid nogle billeder op af jeres stuer

Jeg tænkte slet ikke over du var anonym førend det blev påpeget og her er så billeder fra vores stue 

Aner bare ikke hvordan de kommer til at vende når de er Uploadet 

Anmeld

21. april 2013

Sabsy

MortilElias2010 skriver:

Jeg tænkte slet ikke over du var anonym førend det blev påpeget og her er så billeder fra vores stue 

Hahahaha.. Er flad af grin.. Det var lige en tur i hurlumhej huset.. Hovedet sidder helt skævt nu - kæresten råbte; "Hvordan i alverden er det du sidder!".. Hahaha

Men fedt med farver! Fed stue!

Anmeld

21. april 2013

Olivers-Moar

Her er min stue

Anmeld

21. april 2013

MortilElias2010

Sabsy skriver:

Hahahaha.. Er flad af grin.. Det var lige en tur i hurlumhej huset.. Hovedet sidder helt skævt nu - kæresten råbte; "Hvordan i alverden er det du sidder!".. Hahaha

Ha ha de stakkels mænd ved slet ikke hvad de går glip af  Hos mig sidder de ellers lige i øjet, skal hverken tilte eller være skrå  Og tak, vi bor også på Regnbuegården så farverne går igen igennem huset - her i foråret står haven for skud med farver til min urtehave 

Anmeld

21. april 2013

Sabsy

MortilElias2010 skriver:

Ha ha de stakkels mænd ved slet ikke hvad de går glip af  Hos mig sidder de ellers lige i øjet, skal hverken tilte eller være skrå  Og tak, vi bor også på Regnbuegården så farverne går igen igennem huset - her i foråret står haven for skud med farver til min urtehave 

Er det sådan et kollektiv?.. Det lyder meget farverigt og frit

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Elsker den lampe du har ovre i hjørnet

tak for inspiration!

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

Sabsy skriver:

Det første billed er et skilt jeg købte idag, som skal på badeværelset og stå.

Det næste er min stue

Det sidste er min entré

Det er hvad jeg kan finde lige nu

Super flot hjem du har det hænger super godt sammen..

Mega fed ide med tapetet på den ene væk. Tak for inspiration.

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

Sabsy skriver:

haha

Jeg sidder med den bærbare, så kæresten kiggede også noget da jeg vendte den på hovedet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.