Vis mig din stue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2013

Minforevigt

raca skriver:

hvorfor er du anonym når du vi se noget så forholdsvis privat som andres stuer

jeg syntes det er grænseoverskridende at ligge billeder ud af mit hjem på nettet.

men at gøre det over for en der ikke selv vil stå frem med min brugernavn.  er for mig langt over grænsen for hvad man kan bede folk om.

Tænkte jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

Anonym trådstarter

Tanja. skriver:

Læs baby.dks retnings linjer de damer, man må ikke stille spørgsmål til en persons brug af anonymitets knappen

Ts jeg vil gerne ligge billeder ind i aften når ungerne sover

Tak

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Undskyld, at jeg blander mig! 

Det er forkert af dig at udnytte din anonymitet ved at bede andre blotte deres liv og vise dig og resten af verden deres stue. Den korrekte fremgangsmåde fra din side ville være at starte med ikke at være anonym og måske du kunne være den første til at lægge billeder af jeres stue ud.

Jeg beder INGEN om at ligge noget ud på nettet. Jeg SPØRGER om der er nogle der vil!!!

Og hvis ikke I har forstået det, skriver jeg det gerne igen. Min bruger herinde, skal ikke sættes sammen med mit navn og hvem eg er, da min bruger er totalt anonymiseret, da der ikke er nogen der skal finde ud af vi har gang i pb......! Så hvid jeg begynder at smide billeder eller andet op herinde, og der er nogen jeg kender, så finder de jo hurtigt ud af hvem jeg er.

Hvis I har et problem med det, så hop videre til næste debat, og lad være at smide billeder op eller kommentere!

Børneværelser viser folk i flæng herinde, så hvorfor ikke en stue?!

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Nej men vi må skam godt forklare HVORFOR vi ikke vil vise vores private hjem til en anonym bruger... Der var da ingen der skulle banke på min dør og sige: Hej, du kender mig ikke og jeg vil ikke præsentere mig, men jeg vil gerne lige se hvordan du bor.

Ej, altså....

Helt ærligt.. Der er sku ingen der tvinger DIG til at vise billeder.. Jeg SPØRGER om der er nogle der kunne have lyst.......

Anmeld

21. april 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Helt ærligt.. Der er sku ingen der tvinger DIG til at vise billeder.. Jeg SPØRGER om der er nogle der kunne have lyst.......

Slap af.. Jeg er da ligeglad med om der ikke er nogle der tvinger mig.. Jeg forklarer ganske enkelt bare hvorfor jeg ikke kunne finde på at gøre det.. Og nej det kan godt være det ikke var det tråden handlede om, men sjovt nok tager ens debatter nogle gange nogle uventede drejninger, lev med det...

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Slap af.. Jeg er da ligeglad med om der ikke er nogle der tvinger mig.. Jeg forklarer ganske enkelt bare hvorfor jeg ikke kunne finde på at gøre det.. Og nej det kan godt være det ikke var det tråden handlede om, men sjovt nok tager ens debatter nogle gange nogle uventede drejninger, lev med det...

Ja, debatterne herinde tager ofte uventede drejninger fordi der ofte er nogle der skal få ondt i røven over et eller andet!

Im sorry to say, but that is the truth....

Anmeld

21. april 2013

Muhmi

Ja, debatterne herinde tager ofte uventede drejninger fordi der ofte er nogle der skal få ondt i røven over et eller andet!

Im sorry to say, but that is the truth....

Edit: Over stregen.. Stopper den bare her...

Anmeld

21. april 2013

C-Dog

Min stue vil jeg ikke vise, men kan vise nogle af de billeder vi har brugt som inspriration hvis det er (er også selv forholdsvis anonym herinde, så viser ikke stuen da den ville blive genkendt )

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

FrkHamilton skriver:

Min stue vil jeg ikke vise, men kan vise nogle af de billeder vi har brugt som inspriration hvis det er (er også selv forholdsvis anonym herinde, så viser ikke stuen da den ville blive genkendt )

Helt ok, det respektere jeg selvfølgelig Jeg vil meget gerne se det I blev inspireret af

Anmeld

21. april 2013

raca

Anonym skriver:

Fordi min bruger er anonym, og hvis der er nogle herinde der kender til vores projekt i virkeligheden, vil jeg ikke risikerer at de kæder det sammen med mig herinde!

Ok.. ikke at jeg forstår dit agument. 

dit liv herinde vil du ikke havde genkendt af andre det er helt ok.. sådan har jeg det også. 

derfor ligger jeg ikke billeder ud og ber ikke om billeder af andres hjem.

og jeg tager mig en del forholdsregler i og med det er et offenligt forum og det måske er let at sporre en så skal jeg ikke havde lagt billeder ud af mit hjem eller børn da jeg vil være bange for tyveri i hjemmet. hvis de opdagede at jeg havde noget af værdi. så aldrig stue billeder ud i det offenlige rum eks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.