Vis mig din stue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.211 visninger
38 svar
62 synes godt om
21. april 2013

Anonym trådstarter

Vi er ved at lave nyt køkken og ny stue herhjemme, og jeg kunne godt bruge noget inspiration til indretning, pyntegenstande og møbler

Så kom frit frem og smid nogle billeder op af jeres stuer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

raca

Anonym skriver:

Vi er ved at lave nyt køkken og ny stue herhjemme, og jeg kunne godt bruge noget inspiration til indretning, pyntegenstande og møbler

Så kom frit frem og smid nogle billeder op af jeres stuer

hvorfor er du anonym når du vi se noget så forholdsvis privat som andres stuer

jeg syntes det er grænseoverskridende at ligge billeder ud af mit hjem på nettet.

men at gøre det over for en der ikke selv vil stå frem med min brugernavn.  er for mig langt over grænsen for hvad man kan bede folk om.

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

hvorfor er du anonym når du vi se noget så forholdsvis privat som andres stuer

jeg syntes det er grænseoverskridende at ligge billeder ud af mit hjem på nettet.

men at gøre det over for en der ikke selv vil stå frem med min brugernavn.  er for mig langt over grænsen for hvad man kan bede folk om.

Fordi min bruger er anonym, og hvis der er nogle herinde der kender til vores projekt i virkeligheden, vil jeg ikke risikerer at de kæder det sammen med mig herinde!

Anmeld

21. april 2013

Swerg

Anonym skriver:

Fordi min bruger er anonym, og hvis der er nogle herinde der kender til vores projekt i virkeligheden, vil jeg ikke risikerer at de kæder det sammen med mig herinde!

????

Anmeld

21. april 2013

Anonym trådstarter

Elias2010<3 skriver:

????

Forstår du ikke??

Anmeld

21. april 2013

Koen.

Læs baby.dks retnings linjer de damer, man må ikke stille spørgsmål til en persons brug af anonymitets knappen

Ts jeg vil gerne ligge billeder ind i aften når ungerne sover

Anmeld

21. april 2013

mor88

Anonym skriver:

Forstår du ikke??

Undskyld, at jeg blander mig! 

Det er forkert af dig at udnytte din anonymitet ved at bede andre blotte deres liv og vise dig og resten af verden deres stue. Den korrekte fremgangsmåde fra din side ville være at starte med ikke at være anonym og måske du kunne være den første til at lægge billeder af jeres stue ud.

Anmeld

21. april 2013

Muhmi

Læs baby.dks retnings linjer de damer, man må ikke stille spørgsmål til en persons brug af anonymitets knappen

Ts jeg vil gerne ligge billeder ind i aften når ungerne sover

Nej men vi må skam godt forklare HVORFOR vi ikke vil vise vores private hjem til en anonym bruger... Der var da ingen der skulle banke på min dør og sige: Hej, du kender mig ikke og jeg vil ikke præsentere mig, men jeg vil gerne lige se hvordan du bor.

Ej, altså....

Anmeld

21. april 2013

tine1985

Kan man ikke bare lade være med at ligge billeder ind, hvis man ikke bryder sig om at ts er anonym?

Anmeld

21. april 2013

AnneMaria

jeg ville saette nogen billeder ind af min stue, men vi har egentlig bare svigermors gamle moebler, indtil vi faar sparet op til at koebe noget nyt, i vores stil.

Men fandt nogen paa google, som viser den stil vi oensker....

held og lykke med projektet!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.