Anonym skriver:
Jeg har lige brug for at høre nogen andres syn på dette...
Min mand er inviteret til 30-års fødselsdag hos en kammerat. Ikke en nær ven, men en han ind i mellem har været i byen/til koncert med, sammen med nogle andre gutter. Jeg har mødt ham et par gange, men kender ham ikke rigtigt.
Min mand er inviteret alene. Det er en blandet fest, begge køn, med mange mennesker.
Vi er gift, sidst i 30'erne, har børn og har været sammen i nogle år.
Jeg synes det er noget underligt noget at inviteret den ene del af et etableret par til sådan en fest. Fint hvis man holder noget kun for gutterne eller en ren tøsefest. Men til en blandet fest synes jeg, at man inviterer begge parter, også selvom det er den ene, man kender. Det andet virker på mig lidt teenage-agtigt - noget man gjorde til sin 18-års fødselsdag.
Vi har haft diskussionen før og nu er jeg nødt til at vide, om det kun er mig, der har det sådan??
Vil lige sige at jeg ikke har tænkt mig at "forbyde" ham at tage med, og at jeg alligevel ikke kunne komme med, da jeg ammer. Men princippet i det...
Er det mig, der er underlig...? 
Hvis man er gift er det en selvfølge begge bliver inviteret! Synes det andet er ufint..
hvis det 'bare' er en kæreste der hverken er samboende eller har børn kan man godt lade være, men ikke hvis folk er gift synes jeg