Ligner jeres barn/børn jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

Loa

hautecouture skriver:

Ja, spørgsmålet er simpelt... Ligner jeres unge(r) jer - enten som I ser ud nu, eller som I så ud da I var børn?

Får tit at vide Aya ligner mig - kan måske godt se lidt ligheder fra da jeg selv var barn - men ikke som jeg ser ud nu 

Beklager at billederne fra '88 er så dårlige, men igen... De er jo gamle 

Jeg synes Isabella lignede mig helt vildt lige da hun blev født
Men det forsvandt hurtigt. Nu siger alle at hun ligner sin far helt vildt.... Jeg har svært ved at se det, men har man måske altid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

MyLove E

Ja, spørgsmålet er simpelt... Ligner jeres unge(r) jer - enten som I ser ud nu, eller som I så ud da I var børn?

Får tit at vide Aya ligner mig - kan måske godt se lidt ligheder fra da jeg selv var barn - men ikke som jeg ser ud nu 

Beklager at billederne fra '88 er så dårlige, men igen... De er jo gamle 

Ja vi ligner hinanden en del..:-)

Anmeld

22. april 2013

Lusi

Laulund87 skriver:

Haha det havde jeg faktisk ikke tænkt over! Nej det er i hvert fald ikke postbuddet der har været på spil her

Hehe.. Jeg er glad for folk synes de ligner deres far, for efter at have født vores 2. Barn, sagde vores læge at man normalt ikke kunne få svangerskabsforgiftning begge gange, når det var samme far
Fik vidst også mumlet noget med, at det da var heldigt de lignede ham så meget så
Min mand var vel og mærket også med, så han kunne jo selv se det.. Men er sgu da lidt ondt at stå og sige, følte jeg ihvertfald lige dér.. Nu griner jeg bare af det

Anmeld

22. april 2013

Laulund87

Lusi skriver:

Hehe.. Jeg er glad for folk synes de ligner deres far, for efter at have født vores 2. Barn, sagde vores læge at man normalt ikke kunne få svangerskabsforgiftning begge gange, når det var samme far
Fik vidst også mumlet noget med, at det da var heldigt de lignede ham så meget så
Min mand var vel og mærket også med, så han kunne jo selv se det.. Men er sgu da lidt ondt at stå og sige, følte jeg ihvertfald lige dér.. Nu griner jeg bare af det

Haha ja det var da en underlig udtalelse

Anmeld

23. april 2013

Lusi

Laulund87 skriver:

Haha ja det var da en underlig udtalelse

Tjaa, men han har vel ret i det han siger jeg er nok bare ret uheldig..

Anmeld

23. april 2013

TbCp

Jeg har kun af min datter lige her på Tlf.

Alle siger hun ligner sin far  

1. Far - Liva - Mor

2. Liva - Far

3. Liva - Mor

Anmeld

23. april 2013

TbCp

Aj i får lige de to billeder er også

1. Er min datter

2. Er min svigerinde - Livas faster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.