Ligner jeres barn/børn jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.369 visninger
36 svar
15 synes godt om
20. april 2013

hautecouture

Ja, spørgsmålet er simpelt... Ligner jeres unge(r) jer - enten som I ser ud nu, eller som I så ud da I var børn?

Får tit at vide Aya ligner mig - kan måske godt se lidt ligheder fra da jeg selv var barn - men ikke som jeg ser ud nu 

Beklager at billederne fra '88 er så dårlige, men igen... De er jo gamle 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

Nadja Mathiesen

hautecouture skriver:

Ja, spørgsmålet er simpelt... Ligner jeres unge(r) jer - enten som I ser ud nu, eller som I så ud da I var børn?

Får tit at vide Aya ligner mig - kan måske godt se lidt ligheder fra da jeg selv var barn - men ikke som jeg ser ud nu 

Hold da op hvor er i søde! Ja n ligner dig godt nok! Også nu.... Hun efterligner dig godt hehe 

Anmeld

20. april 2013

Misscbn

hautecouture skriver:

Her er min søn på det store og hans far øverst med mørkt hår og mig nederst, syns selv han er en god blanding, lige bortset fra de mørke gener fra Chile som hans far

Anmeld

20. april 2013

DitteFisk

Hold op hun ligner sin mor!

Mine 2 børn har hver sin far.. og de ligner hver især deres far - mine gener har ikke været så dominerende  

Anmeld

20. april 2013

simone_jacobsen

Vores dreng ligner klart sin far

Anmeld

20. april 2013

Tip!

Min søn ligner mig, men øjne, opfindsomhed, hans interesse for traktore og krudt i bagen, den har han fra hans far.. 

Anmeld

20. april 2013

L&V

Vores datter ligner mig rigtig meget, både som barn og som nu. Har desværre ikke lige billeder til sammenligning nu men ska se om jeg kan huske det imorgen..

Vi får tit komentare omkring hvor meget vi ligner hinanden både af sind og udsende

Anmeld

20. april 2013

Maja_4000

Mig til venstre og Caroline til højre

Alle siger at hun ligner sin far MEGET .. Men synes altså også hun ligner mig lidt hehe

Anmeld

20. april 2013

StudPsyk

Sikke hun ligner dig!

Når folk ser vores børn, siger de altid, at de er som snydt ud af næsen på deres far. Og det er de helt klart også, især som spæd! Jeg lå faktisk lige den anden nat og smilede lidt. L og James lå ved siden af mig i sengen, begge med ansigtet vendt over mod mig og med let åben mund. Hold kæft de ligner!!

Men med alderen er Rose begyndt at ligne mig mere. Hun har fået min hårfarve, mine krøller, og hun har STORE øjne ligesom jeg havde som barn

Anmeld

20. april 2013

hautecouture

Nadja Mathiesen skriver:

Hold da op hvor er i søde! Ja n ligner dig godt nok! Også nu.... Hun efterligner dig godt hehe 

Hun er en mega efteraber 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.