Ligner jeres barn/børn jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2013

hautecouture

blankholm skriver:

Her er min søn på det store og hans far øverst med mørkt hår og mig nederst, syns selv han er en god blanding, lige bortset fra de mørke gener fra Chile som hans far

Jeg giver dig ret. Synes bestemt han ligner jer begge Sød er han 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

hautecouture

simone_jacobsen skriver:

Vores dreng ligner klart sin far

Kan godt se han ligner far  ... Derudover vil jeg lige sige, at jeg er VILD med det sidste billede. 

Anmeld

20. april 2013

hautecouture

DitteFisk skriver:

Hold op hun ligner sin mor!

Mine 2 børn har hver sin far.. og de ligner hver især deres far - mine gener har ikke været så dominerende  

Ja, det siger folk jo at hun gør  Hihi.

Anmeld

20. april 2013

hautecouture

Maja_4000 skriver:

Mig til venstre og Caroline til højre

Alle siger at hun ligner sin far MEGET .. Men synes altså også hun ligner mig lidt hehe

Kan nu godt se dig i hende også  Især næsen og munden 

Anmeld

20. april 2013

hautecouture

Janne T. skriver:

Sikke hun ligner dig!

Når folk ser vores børn, siger de altid, at de er som snydt ud af næsen på deres far. Og det er de helt klart også, især som spæd! Jeg lå faktisk lige den anden nat og smilede lidt. L og James lå ved siden af mig i sengen, begge med ansigtet vendt over mod mig og med let åben mund. Hold kæft de ligner!!

Men med alderen er Rose begyndt at ligne mig mere. Hun har fået min hårfarve, mine krøller, og hun har STORE øjne ligesom jeg havde som barn

Hun ligner dig meget på de billeder sammenlignet synes jeg 

Anmeld

20. april 2013

Misscbn

hautecouture skriver:

Jeg giver dig ret. Synes bestemt han ligner jer begge Sød er han 

hehe jaa det gør han, men mange syns han ligner mig netop fordi han ikke har det mørke som hans far

og mange tak

Anmeld

21. april 2013

hautecouture

blankholm skriver:

hehe jaa det gør han, men mange syns han ligner mig netop fordi han ikke har det mørke som hans far

og mange tak

Det var da så lidt  - Orv, synes godt man kan se faren i ham også - på trods af de lyse gener 

Anmeld

21. april 2013

LilleLene

hautecouture skriver:

Ja, spørgsmålet er simpelt... Ligner jeres unge(r) jer - enten som I ser ud nu, eller som I så ud da I var børn?

Får tit at vide Aya ligner mig - kan måske godt se lidt ligheder fra da jeg selv var barn - men ikke som jeg ser ud nu 

Beklager at billederne fra '88 er så dårlige, men igen... De er jo gamle 

til vestre Benjamin

til højre mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. april 2013

Clisolka

Sikke hun ligner dig! 

Her er et billede fra jeg var baby - og et af Bella  Hende kan jeg bestemt ikke lyve mig fra 

Jeg er til venstre (dejlige farver i slut 70'erne), og Bella til højre 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. april 2013

helle85

hautecouture skriver:

Ja, spørgsmålet er simpelt... Ligner jeres unge(r) jer - enten som I ser ud nu, eller som I så ud da I var børn?

Får tit at vide Aya ligner mig - kan måske godt se lidt ligheder fra da jeg selv var barn - men ikke som jeg ser ud nu 

Beklager at billederne fra '88 er så dårlige, men igen... De er jo gamle 

hun liger dig meget godt

her ligner freja mig og lucas ligner sin far og af sind liger lucas mig og freja ligner sin far af sind så det er hvis fordelt meget godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.