Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
blankholm skriver: Her er min søn på det store og hans far øverst med mørkt hår og mig nederst, syns selv han er en god blanding, lige bortset fra de mørke gener fra Chile som hans far
Her er min søn på det store og hans far øverst med mørkt hår og mig nederst, syns selv han er en god blanding, lige bortset fra de mørke gener fra Chile som hans far
Jeg giver dig ret. Synes bestemt han ligner jer begge Sød er han
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
simone_jacobsen skriver: Vores dreng ligner klart sin far
Vores dreng ligner klart sin far
Kan godt se han ligner far ... Derudover vil jeg lige sige, at jeg er VILD med det sidste billede.
DitteFisk skriver: Hold op hun ligner sin mor! Mine 2 børn har hver sin far.. og de ligner hver især deres far - mine gener har ikke været så dominerende
Hold op hun ligner sin mor!
Mine 2 børn har hver sin far.. og de ligner hver især deres far - mine gener har ikke været så dominerende
Ja, det siger folk jo at hun gør Hihi.
Maja_4000 skriver: Mig til venstre og Caroline til højre Alle siger at hun ligner sin far MEGET .. Men synes altså også hun ligner mig lidt hehe
Mig til venstre og Caroline til højre Alle siger at hun ligner sin far MEGET .. Men synes altså også hun ligner mig lidt hehe
Kan nu godt se dig i hende også Især næsen og munden
Janne T. skriver: Sikke hun ligner dig! Når folk ser vores børn, siger de altid, at de er som snydt ud af næsen på deres far. Og det er de helt klart også, især som spæd! Jeg lå faktisk lige den anden nat og smilede lidt. L og James lå ved siden af mig i sengen, begge med ansigtet vendt over mod mig og med let åben mund. Hold kæft de ligner!! Men med alderen er Rose begyndt at ligne mig mere. Hun har fået min hårfarve, mine krøller, og hun har STORE øjne ligesom jeg havde som barn
Sikke hun ligner dig!
Når folk ser vores børn, siger de altid, at de er som snydt ud af næsen på deres far. Og det er de helt klart også, især som spæd! Jeg lå faktisk lige den anden nat og smilede lidt. L og James lå ved siden af mig i sengen, begge med ansigtet vendt over mod mig og med let åben mund. Hold kæft de ligner!!
Men med alderen er Rose begyndt at ligne mig mere. Hun har fået min hårfarve, mine krøller, og hun har STORE øjne ligesom jeg havde som barn
Hun ligner dig meget på de billeder sammenlignet synes jeg
hautecouture skriver: Jeg giver dig ret. Synes bestemt han ligner jer begge Sød er han
hehe jaa det gør han, men mange syns han ligner mig netop fordi han ikke har det mørke som hans far
og mange tak
blankholm skriver: hehe jaa det gør han, men mange syns han ligner mig netop fordi han ikke har det mørke som hans far og mange tak
Det var da så lidt - Orv, synes godt man kan se faren i ham også - på trods af de lyse gener
hautecouture skriver: Ja, spørgsmålet er simpelt... Ligner jeres unge(r) jer - enten som I ser ud nu, eller som I så ud da I var børn? Får tit at vide Aya ligner mig - kan måske godt se lidt ligheder fra da jeg selv var barn - men ikke som jeg ser ud nu Beklager at billederne fra '88 er så dårlige, men igen... De er jo gamle
Ja, spørgsmålet er simpelt... Ligner jeres unge(r) jer - enten som I ser ud nu, eller som I så ud da I var børn?
Får tit at vide Aya ligner mig - kan måske godt se lidt ligheder fra da jeg selv var barn - men ikke som jeg ser ud nu
Beklager at billederne fra '88 er så dårlige, men igen... De er jo gamle
til vestre Benjamintil højre mig
Her er et billede fra jeg var baby - og et af Bella Hende kan jeg bestemt ikke lyve mig fra
Jeg er til venstre (dejlige farver i slut 70'erne), og Bella til højre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128