StineS skriver:
Haha, hvor mange fluesmaekkere har du?
Jeg har to, de er 6 år gamle, og er begge forsvundet i ungernes legetøj, og der har de været de sifste 5 år hahahahah.
Jeg bruger næsten altid skoen
eller også lader jeg som om jeg ikke kan se edderkoppen - alt efter hvor den befinder sig, og hvad art den er 
Hvis det er en meje, og dem har vi MANGE af, så må den nogen gange godt være der, for de sidder altid helt oppe i loftet hehe.
Og hvis det bliver for meget for mig henter jeg min far, som tilfældigvis er min nabo 
Jeg har også engang, da ungernes far stadig boede hos os, sat en af ungernes puttekaser hen over en 5-krone stor jagtedderkop, fordi jeg ikke turde fjerne den, og fordi den var for klam til at jeg kunne ignorere at den var på vej ind under sofaen.
Så stod den der i et par timer en aften, ind til ungernes far kom hjem. Jeg kunne høre når den løb mod siderne på kassen.
Og så flegnede jeg fuldstændog da manden kom hjem og som det første gik hen po løftede kassen for at se kræet, FØR han havde noget at dræbe den med lol
Jeg har en veninde som har fluesmækkeren udenfor, fordi hun godt kan lide at bilde sig selv ind, at hvis hun basker edderkopperne udenfor, så kommer de aldrig ind i hendes hus lol.
Anmeld