Edderkopper! Bange eller ej? Dræber du dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2013

Pikku Myy

efter og ha læst dette, blive de kvaderet, de skal satme ikke komme til værken mine ben eller mine børns

http://rokokoposten.dk/2012/06/01/kvinde-lemlaestet-af-lillebitte-edderkop/

Klippet fra dit link:

RokokoPostens nyheder er fiktive. Enhver lighed med personer – levende, døde eller bare meget sløje – er sandsynligvis tilsigtet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Pikku Myy

Linna76 skriver:

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om I ved at det ikke er rigtigt ...?

Anmeld

26. april 2013

Mama1304

Jeg er total skrækslagen for edderkopper! Det er først de seneste år, at jeg er begyndt og turde støvsuge dem op  Men det kommer virkelig an på str. Hvis den er kæmpe, så må min mand fjerne den 

Haha, jeg kom lige i tanke om en episode med en edderkop! 

Var hjemme hos en veninde og overnatte i deres nye hus, var omkring de 17 år, så står jeg for enden af sengen, og ved at gøre mig klar til at sove, da jeg mærker noget kilder på min fod. Tænker at det nok bare noget hår der var faldet ned på min fod. Men da kilden ikke forsvinder efter at have rystet den lidt, kigger jeg ned til min store skræk! Og på min stakkels fod sidder der bare end KÆMPE stor sort fed edderkop !!!!  Hold op hvor vi skreg og løb ud af værelset! Kan ikke engang huske, om vi fik den støvsuget op eller den forsvandt 

Anmeld

26. april 2013

Linna76

Mama1304 skriver:

Jeg er total skrækslagen for edderkopper! Det er først de seneste år, at jeg er begyndt og turde støvsuge dem op  Men det kommer virkelig an på str. Hvis den er kæmpe, så må min mand fjerne den 

Haha, jeg kom lige i tanke om en episode med en edderkop! 

Var hjemme hos en veninde og overnatte i deres nye hus, var omkring de 17 år, så står jeg for enden af sengen, og ved at gøre mig klar til at sove, da jeg mærker noget kilder på min fod. Tænker at det nok bare noget hår der var faldet ned på min fod. Men da kilden ikke forsvinder efter at have rystet den lidt, kigger jeg ned til min store skræk! Og på min stakkels fod sidder der bare end KÆMPE stor sort fed edderkop !!!!  Hold op hvor vi skreg og løb ud af værelset! Kan ikke engang huske, om vi fik den støvsuget op eller den forsvandt 

Anmeld

22. maj 2013

StineS

Pikku Myy skriver:

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om I ved at det ikke er rigtigt ...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.