Edderkopper! Bange eller ej? Dræber du dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Klasker du edderkopper?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.824 visninger
94 svar
14 synes godt om
20. april 2013

StineS

Tør du klaske en edderkop eller er du bange?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

B&J

Jeg er sindssyg bange for dem jeg ryster får svede ture og jamen jeg går helt ud af min krop når jeg ser en så heldig hvis har jeg min kæreste hvis han ikke er der jamen så får de en med støvsugeren, for deres spinkel krop kan ikke klare en tur i støvsugeren, og når vores støvsuger er slukket jamen så lukker låget ned i posen så ingen ko på isen der

Anmeld

20. april 2013

StineS

B&J skriver:

Jeg er sindssyg bange for dem jeg ryster får svede ture og jamen jeg går helt ud af min krop når jeg ser en så heldig hvis har jeg min kæreste hvis han ikke er der jamen så får de en med støvsugeren, for deres spinkel krop kan ikke klare en tur i støvsugeren, og når vores støvsuger er slukket jamen så lukker låget ned i posen så ingen ko på isen der

Anmeld

20. april 2013

Faith

Jeg er mega bange for edderkopper! Det giver ved gud ingen mening at være bange for edderkopper, ligesom det heller ik gir mening at være bange for mus. Ikke desto mindre er jeg hundeangst for begge dele

Når vi har en edderkop i huset, og manden ikke er hjemme, plejer jeg at tage den med støvsugeren og så få manden til at tømme den når han kommer hjem

Har hørt at edderkopper lever af støvet i støvsugeren og at de ligger og vokser til dobbelt størrelse hvorefter de kravler tilbage gennem røret og kravler ind i soveværelset og op under min dyne. Det er videnskabeligt bevist!

Anmeld

20. april 2013

malliebooh

Det kommer an på hvor stor den er .. Hvis det bare er sådan en lille en , på størrelse med en myre eller sådan, så bliver den kvast med sko eller avis.. Hvis den så er større end det, så kalder jeg på kæresten 

Den ene nat sad der en stor fed en over vinduet og den sad bare der og gloede på mig! Rigtig tyk og sort og aaaaadr!!! Det tog mig 2 timer at falde i søvn den nat fordi jeg var overbevist om at den ville kravle ned på mit ansigt! Sov også kun fordi jeg viiiiirkelig ikke kunne holde mig vågen længere

Anmeld

20. april 2013

tankai

StineS skriver:

Tør du klaske en edderkop eller er du bange?

Jeg skriger..Og så tager kæresten dem for mig..

Anmeld

20. april 2013

StineS

tankai skriver:

Jeg skriger..Og så tager kæresten dem for mig..

Anmeld

20. april 2013

DitteFisk

Jeg løber! Og så smækker min kæreste dem  Jeg er panisk..

Anmeld

20. april 2013

StineS

DitteFisk skriver:

Jeg løber! Og så smækker min kæreste dem  Jeg er panisk..

Tør du ikke engang smaekke med fluesmaekkeren?

Anmeld

20. april 2013

Hullabullabulla

Nej ser ingen grund til at være bange for dem, klasker de klamme, de små sætter jeg ud i naturen

Til gengæld er kæresten ikke glad for den hihi ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.