Keratosis Pilaris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2013

Anonym trådstarter

Tullen85 skriver:

Tror mit ligner meget dit.. sådan er mit nemlig også.. dog kun på overarme, og lidt på lårene...
Har ikke prøvet HTH, for synes egentlig den var matas virker fint..

Altså carbamid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

Anonym trådstarter

Sådan her ser det ud  Og har gjort i mange år og hader det bare så meget. Min selvtillid får et knæk hver gang jeg kigger på det. Derfor hader jeg bare at have flotte toppe på om sommeren. Har altid noget ud over altså en cardigans mm. Er bare sådan noget møg.

Anmeld

20. april 2013

SHERO

Anonym skriver:

Sådan her ser det ud  Og har gjort i mange år og hader det bare så meget. Min selvtillid får et knæk hver gang jeg kigger på det. Derfor hader jeg bare at have flotte toppe på om sommeren. Har altid noget ud over altså en cardigans mm. Er bare sådan noget møg.

Jep... carbamid.. sådan har mit også set ud, måske lidt mindre. Nu synes jeg faktisk det ser okay ud.. knap så mange "bumser" min har stadig rødheden, dog har jeg en del ar fordi jeg har pillet for meget i det igennem årene

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

Tullen85 skriver:

Jep... carbamid.. sådan har mit også set ud, måske lidt mindre. Nu synes jeg faktisk det ser okay ud.. knap så mange "bumser" min har stadig rødheden, dog har jeg en del ar fordi jeg har pillet for meget i det igennem årene

Ja det er svært at lade være med at pille. Det er frygteligt. Bruger du det hver dag? Jeg har også i perioder brugt Hyderm 1% men synes egentlig ikke det virker rigtig  ej er så ked af det. Hvordan har du det med det? Går du i topbluser mm. om sommeren? Får du kommentarer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.