Keratosis Pilaris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

Jeg tænker

baby-Olie & Fed Nivea-cream HVER DAG! Efter du har skrupppet armene godt i badet....

Noget du ved virker????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Noget du ved virker????

Altså det er fordi jeg ikke er sikker på hvilke knopper det er som DU har på dine overarme, men jeg har altid haft nogle små knopper på mine overarme bag på, men jeg har egentlig altid tænkt at det er fordi jeg havde meget tør hud, så jeg begyndte at bruge baby-mave-olie OG NIvea cream hver aften ( jeg gør det stadig ) og mine overarmen er ikke rug mere, dejlig bløde, og man ser ikke nogen knopper der mere.

Så JA ! på mig virker det hvis det er de samme Knopper vi har

jeg vil ihvertfald give det et forsøg, for lige meget hvad så er det jo dejligt man plejer sin krop godt

Jeg har nemlig også været ked af mine arme så sådan ud, men føles sådan, men nu tænker jeg slet ikke over det.... ' fordi jeg bare smørre mig godt ind hver dag...

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

Altså det er fordi jeg ikke er sikker på hvilke knopper det er som DU har på dine overarme, men jeg har altid haft nogle små knopper på mine overarme bag på, men jeg har egentlig altid tænkt at det er fordi jeg havde meget tør hud, så jeg begyndte at bruge baby-mave-olie OG NIvea cream hver aften ( jeg gør det stadig ) og mine overarmen er ikke rug mere, dejlig bløde, og man ser ikke nogen knopper der mere.

Så JA ! på mig virker det hvis det er de samme Knopper vi har

jeg vil ihvertfald give det et forsøg, for lige meget hvad så er det jo dejligt man plejer sin krop godt

Jeg har nemlig også været ked af mine arme så sådan ud, men føles sådan, men nu tænker jeg slet ikke over det.... ' fordi jeg bare smørre mig godt ind hver dag...

Ok jeg har hørt at det er meget normalt og mange "lider" af det.

Jeg vil præve med nivea. Har eller brugt carbamid 10% ja og mange andre cremer og lotion har jeg også prøvet Puha

Anmeld

20. april 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Ok jeg har hørt at det er meget normalt og mange "lider" af det.

Jeg vil præve med nivea. Har eller brugt carbamid 10% ja og mange andre cremer og lotion har jeg også prøvet Puha

Okay

Jamen jeg tror det er vigtigt at du bruger en meget fed cream.

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

Okay

Jamen jeg tror det er vigtigt at du bruger en meget fed cream.

Ja må prøve! Tak for svar.

Anmeld

20. april 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Ja må prøve! Tak for svar.

så lidt da

Anmeld

20. april 2013

SHERO

Det lider jeg også af... Det eneste der rigtig virker her er Carbamid 10% creme (fåes i matas) Har hørt om en creme der hedder HTH der både indeholder carbamid og en styre der virker let peelende...

Men... fjerner dem ikke helt, men kan mindske dem en del..

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

Tullen85 skriver:

Det lider jeg også af... Det eneste der rigtig virker her er Carbamid 10% creme (fåes i matas) Har hørt om en creme der hedder HTH der både indeholder carbamid og en styre der virker let peelende...

Ja HTH cremen leder jeg efter. De har den ikke på apoteket. Jeg spurgte om de kunne bestille den hjem men det kunne de ikke. Jeg vil kigge i matas og i magasin. Ved du om det er HTH creme eller lotion?

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

Tullen85 skriver:

Hvordan ser dit ud og hvor meget er det? Nogle af mine er ret bumseagtig og har sådan en hvid dims i. Andre er bare rødlige prikker. Men det fylder hele overarmen og lidt ned på underarmen

Anmeld

20. april 2013

SHERO

Anonym skriver:

Hvordan ser dit ud og hvor meget er det? Nogle af mine er ret bumseagtig og har sådan en hvid dims i. Andre er bare rødlige prikker. Men det fylder hele overarmen og lidt ned på underarmen

Tror mit ligner meget dit.. sådan er mit nemlig også.. dog kun på overarme, og lidt på lårene...
Har ikke prøvet HTH, for synes egentlig den var matas virker fint..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.