Hvad gør man når man ingen penge har?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2013

Minforevigt

Anonym skriver:

Hjælp, er dybt ulykkelig
Er syg pga graviditeten, har ikke fast job (vikarbureau), og har ikke fået løn i snart 2 måneder.
Kassekreditten er trukket helt op (70.000) og vandregning på 7200, vægtafgift og yderligere regninger for 20.000 kr.
Hvad fanden gør man, vi kan ikke leve for kærestens økonomi alene, er så ulykkelig, græder hver dag

Skal have søgt kh, håber jeg kan få det.

Nu overvejer vi at opsige lejligheden og flytte hen til noget familie, men vi skal jo have et sted at bo når baby kommer om et halvt år.

Nogle super råd? Er der andre der har været så langt nede med økonomien? Hvordan kom i op igen?

Jeg hader mit liv!

Hvorfor er du så længe om at søge kh når du ved tingene skal betales? 

Det er bare at komme på kommunen og få søgt de penge. Du ved jo udgifterne kommer, så ved ikke hvad du har ventet så længe for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Babydreams

Anonym skriver:

Bare de ikke siger min kæreste skal forsørge mig eller et eller andet :/

Håber det går godt med dig nu

Det kan de ikke sige, når det er sygedagpenge

Det går godt med mig nu, min barsel er slut og er begynd at arbejde igen, tiden er gået stærk!

Mange gange held og lykke til dig

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

Minforevigt skriver:

Hvorfor er du så længe om at søge kh når du ved tingene skal betales? 

Det er bare at komme på kommunen og få søgt de penge. Du ved jo udgifterne kommer, så ved ikke hvad du har ventet så længe for?

Har kæmpet siden marts med udb dk, ang barselsdagpenge under sygdom. De har været nogle røvhuller, og har i dag fået afslag.

Anmeld

19. april 2013

Minforevigt

Anonym skriver:

Har kæmpet siden marts med udb dk, ang barselsdagpenge under sygdom. De har været nogle røvhuller, og har i dag fået afslag.

Hvorfor skal tingene altid være så besværlige

håber din kh går hurtigt igennem så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.