Hvad gør man når man ingen penge har?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2013

LRJ

Anonym skriver:

Tak for svar
Også når man ikke kan arbejde?

Ja, uanset hva er det den vej du skal og hvis du ikke må arbejde skal du have en lægeerklæring og husk din vandrejournal den skal de os bruge  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Babydreams

Anonym skriver:

Jeg kan ihvertfald få det, for lægen sagde jeg intet må, da jeg var der 2. April.
Mange tak for svaret. Så vil jeg printe de sidste lønsedler ud. Gik du direkte ned på kommunen, og hvor hurtigt gik der så før du fik noget?

Ja, jeg gik på borger service, også var der en der, der hjalp mig jeg fik allerede pengene torsdagen efter

For mig var det fedt at jeg kunne få de penge, for det var meget mere end hvaf kontanthjælpen kunne give mig..

Det eneste krav de havde var at jeg skulle komme med en erklæring fra min læge, fra den dag jeg var blevet sygemeldt, også skulle jeg komme med lønsedler ..

Håber det lykkes for dig

Anmeld

19. april 2013

Babydreams

Lone H. skriver:

Ja, uanset hva er det den vej du skal og hvis du ikke må arbejde skal du have en lægeerklæring og husk din vandrejournal den skal de os bruge  

Jeg skulle ikke vise min vandrejournal, måske det er forskelligt fea kommune til kommune?

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

Rikke Rasmussen skriver:

Ja, jeg gik på borger service, også var der en der, der hjalp mig jeg fik allerede pengene torsdagen efter

For mig var det fedt at jeg kunne få de penge, for det var meget mere end hvaf kontanthjælpen kunne give mig..

Det eneste krav de havde var at jeg skulle komme med en erklæring fra min læge, fra den dag jeg var blevet sygemeldt, også skulle jeg komme med lønsedler ..

Håber det lykkes for dig

Mange tak! Er virkelig glad for du gav dig tid til at hjælpe mig tager til lægen på mandag, derefter kommunen

Anmeld

19. april 2013

LRJ

Rikke Rasmussen skriver:

Jeg skulle ikke vise min vandrejournal, måske det er forskelligt fea kommune til kommune?

det er meget forskelligt, men det ville være træls at stå dernede og så skulle bruge den, og så ikke have den med sig  

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

det er meget forskelligt, men det ville være træls at stå dernede og så skulle bruge den, og så ikke have den med sig  

Tager den med for en sikkerheds skyld.
Håber snart jeg får lidt medvind...
Tak for dine svar

Anmeld

19. april 2013

Babydreams

Anonym skriver:

Mange tak! Er virkelig glad for du gav dig tid til at hjælpe mig tager til lægen på mandag, derefter kommunen

Det ville jeg med glæde
Kan selv huske ds jeg stod i samme situation, jeg var fuldstændig grædefærdig, og havde så svært ved at nyde det bette liv der voksede inde i mig, fordi jeg var så usikker på fremtiden, i hvert fald de økonomiske aspekter

Anmeld

19. april 2013

Babydreams

Lone H. skriver:

Det har du fuldstændig ret i

Anmeld

19. april 2013

LRJ

Anonym skriver:

Tager den med for en sikkerheds skyld.
Håber snart jeg får lidt medvind...
Tak for dine svar

Så lidt

håber jeg os for dig 

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

Rikke Rasmussen skriver:

Det ville jeg med glæde
Kan selv huske ds jeg stod i samme situation, jeg var fuldstændig grædefærdig, og havde så svært ved at nyde det bette liv der voksede inde i mig, fordi jeg var så usikker på fremtiden, i hvert fald de økonomiske aspekter

Bare de ikke siger min kæreste skal forsørge mig eller et eller andet :/

Håber det går godt med dig nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.