knækker du finger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

Muhmi

Jeg HAR gjort, fordi det åbenbart var sejt? B'døøøh! ... Men efter jeg er blevet ældre og klogere så er jeg holdt op.. Jeg har hybermobile led og det er derfor ikke særlig sundt for mine fingre eller nakke eller ja alt... Når jeg går, så knækker mine fødder/ankler rigtig meget, faktisk pisse irriterende, for jeg kan aldrig snige mig ind på nogen, man kan altid hører når jeg er på vej  Jeg kan knække meget højlydt med mine håndled og det da fedt når man skal "skræmme" nogle lidt og give dem fnidder, men et par dage efter så døjer jeg dog ret meget med seneskedehindebetændelse 

Men nej, jeg gør det ikke mere og har ikke gjort det siden jeg var teenager/starten af tyverne fordi jeg er meget disponeret for at få gigt i en tidlig alder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Laulund87

Jeg har stemt andet for jeg gør det, men det er ikke en dårlig vane

Det skader absolut ikke, så det generer ikke mig at jeg gør det.. At andre ikke gider høre på det, er jeg ligeglad med

Anmeld

18. april 2013

bøllen

Tauf skriver:

Jeg har altid knækket finger engang i mellem. Nu er det nærmest blevet lidt OCD agtig. Jeg gør der ca hver 30 minut. og har også en bestemt rækkefølge ..
Er der andre som har sådan et problem?

Neejjjjjjj det gør jeg ikke kan slet slet ikke have det.

men for MANGE år siden knækkede jeg ryg, når jeg vågnede

Anmeld

18. april 2013

Dinna88

Jeg knækker ikke mine fingre, men jeg knækker min ryg. Ellers min kæreste gør det for mig Det er ikke noget vildt - han løfter mig bare op, så tyndgekraften strækker min ryg ud og "knæk," så er jeg på plads igen. (nogle gange)

Anmeld

18. april 2013

mariesmavse92

Jeg knækker fingre, tæer, håndled, nakke, ryg og ankler.. begyndte på samtlige knækkerier, fordi jeg hørte og så andre gøre det, da jeg var barn, og jeg syntes det var sejt så det har jeg gjort lige siden, flere gange om dagen, og jeg tror ikke på det er farligt. Tror, man får gigt, hvis man får gigt, hvis du forstår! Folk der ikke knækker fingre kan også få gigt i fingrene!

Anmeld

18. april 2013

mn

Tauf skriver:

Jeg har altid knækket finger engang i mellem. Nu er det nærmest blevet lidt OCD agtig. Jeg gør der ca hver 30 minut. og har også en bestemt rækkefølge ..
Er der andre som har sådan et problem?

Jeg har altid gjort det og får altid at vide at man kan få gigt i fingerne af det. Jeg har gjort alt for at stoppe med det, men jeg får den vildeste smerte i fingerne hvis jeg lader vær i længere tid og der er ingen smertestillende der virker på det, men nu er jeg så også hybermobil så kunne godt forestille mig det er fordi de ryger lidt ud af led hvis jeg lader vær i noget tid, det er i hvert fald min teori :p 

Anmeld

18. april 2013

Clisolka

Jeg har stemt engang imellem 

Jeg har været rigtig slem til at knække mine fingre, men det er ikke særlig tit jeg gør det mere. Dog kan jeg finde på at knække nakke eller ryg hvis jeg kan mærke der sidder noget og spænder efter en lang dag på arbejdet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.