knækker du finger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Knækker du finger?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.983 visninger
26 svar
8 synes godt om
18. april 2013

MyLove E

Jeg har altid knækket finger engang i mellem. Nu er det nærmest blevet lidt OCD agtig. Jeg gør der ca hver 30 minut. og har også en bestemt rækkefølge ..
Er der andre som har sådan et problem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

MorDk

Nej! Og jeg får Kriller når andre gør det... Kan SLET ikke ha' det!!

Anmeld

18. april 2013

C-Dog

Nej det har jeg ikke behov for og synes også det lyder ulækkert. Er det ikke også skadeligt i det omfang du gør det i? Du må stoppe hvis det er farligt, selv om det nok ikke er så lige til :-)

Anmeld

18. april 2013

MyLove E

FrkHamilton skriver:

Nej det har jeg ikke behov for og synes også det lyder ulækkert. Er det ikke også skadeligt i det omfang du gør det i? Du må stoppe hvis det er farligt, selv om det nok ikke er så lige til :-)

Det vil jeg også gerne men kan ikke rigtig...

Anmeld

18. april 2013

MortilElias2010

Tauf skriver:

Jeg har altid knækket finger engang i mellem. Nu er det nærmest blevet lidt OCD agtig. Jeg gør der ca hver 30 minut. og har også en bestemt rækkefølge ..

Ja har alle dage gjort, men det hører efterhånden til sjældenhederne  Kan ikke erindre hvornår jeg sidst gjorde det. 

Anmeld

18. april 2013

dola

Tauf skriver:

Ja jeg gør det også kan også gøre det med ryggen nogen gange, og gjorde det lige fordi du skrev det i et indlæg.... synes nu det er hyggeligt nok, min kæreste gør det også... hi hi...

Har hørt man kan få gigt af det, men også at det er noget pjat en professor havde gjort det hver dag i mange år og han fejlede ikke noget....?!?

Men ville nok skære lidt ned på det, lav noget andet med hænderne i stedet...

Anmeld

18. april 2013

MorDk

Jeg har hørt det IKKE er skadeligt. Der er INGEN evidens for at det at "knække" fingre er skadeligt.

Det er luft der sidder synovialis membranen (det er som en gasbobble der forsvinder ud i membranen) Det er det der siger "klik"

Nogle mener det kan give gigt. Men den tror jeg ik liiiige er årsagen

Anmeld

18. april 2013

Peanut

Nej jeg gør aldrig,  men min mand knækker fingre flere gange om ugen.  Nogle gange flere gange om dagen. 

Anmeld

18. april 2013

B&J

Nej jeg gjorde det engang, men stoppede med det for længe siden.

Anmeld

18. april 2013

LilleLene

Tauf skriver:

knækker nakke, fingre og ryg når jeg har siddet længe og fx hæklet så har jeg brug for at blive "rettet" ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.