knækker du finger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

nej gør jeg ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Mettefpigen

Jaa jeg gør det :-) også mine knæ....

Anmeld

18. april 2013

Mother-love

Jeg gør ikke mere. Men som teenager gjorde jeg det utrolig meget. Men er vokset fra det heldigvis.

Anmeld

18. april 2013

Troldemommi

Nej syntes det lyder fuldstændigt afskyeligt, jeg kan ikke have det, jeg skælder ud når jeg hører andre gøre det, Jeppe gjorde det i starten af vores forhold og han gør det ikke mere, tror ikke han tør

Monica

Anmeld

18. april 2013

Dot D

Jeg har altid gjort det, men har svaret andet, for det er ikke en dårlig vane. Jeg gør det, når jeg kan mærke, at jeg "trænger" til det altså at mine led "låser" og lige skal knækkes fri

Anmeld

18. april 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Tauf skriver:

Jeg har altid knækket finger engang i mellem. Nu er det nærmest blevet lidt OCD agtig. Jeg gør der ca hver 30 minut. og har også en bestemt rækkefølge ..
Er der andre som har sådan et problem?

Jeg knækker fingre dagligt og har gjort det siden jeg var 5 år.

Jeg synes dog ikke, der er noget tvangspræget over det. Det er bare ligesom at strække ledene og det foregår ikke i en bestemt rækkefølge.
Jeg synes heller ikke det er en dårlig vane. Det passer jo ikke, at man får gigt af det. Det er mere det, at mange ikke kan lide lyden af det, der kan være et problem.

Anmeld

18. april 2013

BigHope13

Tauf skriver:

Jeg har altid knækket finger engang i mellem. Nu er det nærmest blevet lidt OCD agtig. Jeg gør der ca hver 30 minut. og har også en bestemt rækkefølge ..

Jeg gør det hele tiden ubevidst det oftest når jeg ligger ned eller ser fjernsyn. Jeg stopper desværre ikke ved fingerne, tær anker og nakken får også en omgang og jeg hader det.. hvis jeg bare kunne stoppe så gjorde jeg det. men når slet ikke at tænke over det knæk så er det sket. Og kæresten hader det og skælder mig ud hver eneste gang

Anmeld

18. april 2013

BabyMus

Fingre, tæer, knæ, nakke, you name it, JA det gør jeg! Jeg har også en gang prøvet at holde op, men det holdte vist ikke engang en dag, for det kriblede så meget i mine fingre og det gjorde nærmest ondt til sidst da jeg ikke havde gjort det. Så det holdte ikke rigtig.

Men jeg tror så ikke lige jeg gør det så tit du gør. Jeg har aldrig lige tænkt over hvor tit jeg gør det, men nogle gange om dagen i hvert fald. Men slet ikke hver 30. minut og jeg gør det bare der hvor det føles der skal knækkes, jeg har ikke noget system.

Anmeld

18. april 2013

@BRUGER

Jeg knækker storset alt jeg kan komme til. Minge fingre, tæer, arme og knæ får en gang imellem. Nakke, hofte ryg og håndled for hver morgen jeg vågner og gerne flere gange om dagen også. 

Anmeld

18. april 2013

AnthonsMor

Tauf skriver:

Jeg har knækket fingre siden folkeskolen, dog gør jeg det ikke så meget mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.