1 dag uden smøger ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

blomst84

Jeg kørte ud til min tante der lå med ilt 24/7 og døede som 54 årig pga KOL.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Trekløver(:

Jeg læste bogen "endelig ikke ryger" den er super god og motiverende syntes jeg, og den kan fås billigt. 

Ellers så skriv alle fordelle og ulemper ned på et stykke papir og hæng det op på fx. dit køleskab eller et andet sted i huset, det kan måske også være med til at holde motivationen oppe. 

Held og lykke med rygestoppet  

Anmeld

17. april 2013

NovemberBaby2013

Keep going!!

Her tænkte jeg simpelthen bare på baby. Hvor usundt det er for den lille spire, den har jo ikke selv valgt det .

Jeg gik fra at ryge omkring15-17 smøger på en dag til at stoppe helt på 3 dage. Nu har jeg været røgfri i 3 uger . Derudover har jeg en kæreste som også har skåret ned for at støtte mig, og så har har rost mig. Det kan måske hjælpe dig at din kæreste giver en støttende hånd ?

Anmeld

17. april 2013

morethanperfect

DecemberBaby2013 skriver:

Keep going!!

Her tænkte jeg simpelthen bare på baby. Hvor usundt det er for den lille spire, den har jo ikke selv valgt det .

Jeg gik fra at ryge omkring15-17 smøger på en dag til at stoppe helt på 3 dage. Nu har jeg været røgfri i 3 uger . Derudover har jeg en kæreste som også har skåret ned for at støtte mig, og så har har rost mig. Det kan måske hjælpe dig at din kæreste giver en støttende hånd ?

Han ryger .. Og stopper ikke

Han har drukket lidt for meget , og er lige stoppet helt , så hvis han også skal stoppe med at ryge lige nu , knækker filmen for ham ..

Men ja ..

Han siger også til mig at det er flot osv..

Anmeld

17. april 2013

skønkvinde.dk

Jeg havde altid sagt, at den dag jeg stod med en positiv test, ville jeg stoppe med at ryge... Og det gjorde jeg.. Har været røgfri i 4 mdr nu.. Men det har været VILDT hårdt...

dog har jeg en damper (uden nikotin) til de svære perioder... ( har spurgt lægen om det var ok og det var det så længe der ikke var nikotin i)

Anmeld

17. april 2013

Muhmi

morethanperfect skriver:

Og puuh hvor er det hårdt 
Meget hårdere end jeg havde forestillet mig ..

Hvad gjorde i for at holde motivationen kørende ??
Syns godt nok det er svært ..

Især her om morgenen .. Min morgen te og morgen smøg mangler 

Meget af det der smøgeri er jo ganske enkelt vaner...

De eneste smøger jeg "SKAL" have er efter jeg har spist og når jeg vågner... Men det er jo slet ikke nogle jeg skal have, jeg gør det jo bare, men hvis jeg er dybt optaget af noget, jamen så er det jo ikke fordi min verden bryder sammen af ikke at ryge, tror meget af det man skal gøre de første dage er at holde sig beskæftiget, evt. en ordenlig tur forårs rengøring og hele tiden stå med hænderne i noget som enten er vådt eller klistret så man ikke KAN ryge hehe Bage boller er en god idé

Held og lykke med det! Du skal nok klare den! 

Anmeld

17. april 2013

morethanperfect

Muhmi skriver:

Meget af det der smøgeri er jo ganske enkelt vaner...

De eneste smøger jeg "SKAL" have er efter jeg har spist og når jeg vågner... Men det er jo slet ikke nogle jeg skal have, jeg gør det jo bare, men hvis jeg er dybt optaget af noget, jamen så er det jo ikke fordi min verden bryder sammen af ikke at ryge, tror meget af det man skal gøre de første dage er at holde sig beskæftiget, evt. en ordenlig tur forårs rengøring og hele tiden stå med hænderne i noget som enten er vådt eller klistret så man ikke KAN ryge hehe Bage boller er en god idé

Held og lykke med det! Du skal nok klare den! 

Hahah . Jeg er i gang med forårsrengøring nu   

Anmeld

17. april 2013

Muhmi

morethanperfect skriver:

Hahah . Jeg er i gang med forårsrengøring nu   

Anmeld

17. april 2013

Diana2013

skønkvinde.dk skriver:

Jeg havde altid sagt, at den dag jeg stod med en positiv test, ville jeg stoppe med at ryge... Og det gjorde jeg.. Har været røgfri i 4 mdr nu.. Men det har været VILDT hårdt...

dog har jeg en damper (uden nikotin) til de svære perioder... ( har spurgt lægen om det var ok og det var det så længe der ikke var nikotin i)

har du læst alle de kemikalier, og giftstoffer der er i sådan en damper selv uden nikotin i indlægseddelen, eller hvad man kalder sådan en hvor der står alt det der er i den;(

Anmeld

17. april 2013

_-Kathrine-_

Respekt!!
Og endnu mere respekt for at du kan holde når manden stadig ryger!!
Men hold ud - på et tidspunkt vil du synes at han lugter forfærdeligt!
Pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.