Kay skriver:
ja... oprettede for nogle dage siden denne:
https://www.baby.dk/debat/213579pi1/ordet-er-frit/har-brug-for-at-komme-ud-med-det----.aspx
min læge havde jo gjort det klart at de garanteret ikke ville gøre noget ved det da det bare var kosmetisk... men det er det ikke bare... tilgengæld er det heller ikke voldsomt farligt... ved ikke om jeg skla grædde eller grine
det jeg har under mine arme... det er ekstre bryster... jeg er født med andlæg for ekstre bryster, det er ik vildt normalt men heller ik skældent... jeg er så en af dem der ikke har brystvorter på mine "armhule-patter" 
det er både mænd og kvinder der kan være født med dette... hvis nogle af jer har set venner, så kan i måske huske at chandler er født med en ekstre brystvorete... en "nubbin" og det er så den samme "fejl" jeg er født med....
det vil sige at de ekstre bryster har altid været der, men de har været så små at jeg ikke har tænkt videre over det... men at de selvfølgelig i slutningen af graviditeten er vokset, som bryster jo gør... og har dannet mælk som jo så har gjort ondt fordi de ikke kunne komme ud...
jeg er heldig at der ikke er gået brystbetændelse i, og jeg har dobbelt så stor riciko for brystkræft, da jeg jo i realiteten har dobbelt så mange bryster...
så som lægen på bryskirorisk afdeling sagde... det er ikke akut farligt, men de skal fjernes når jeg var klar til det...
og hvornår er jeg så det? jeg bad om at det blev hurtigst muligt... og tænkte at der går jo nok lit tid da det jo er i det offentlige... men hurtigst muligt er om små 14 dage... d. 29 april...
jeg skal møde ind om morgenen, fastene, så kommer jeg i fuld nakose, bliver opereret, derefter opvågning og så kan jeg komme hjem... jeg må ik løfte elna de første dage efter... men tirsdag kommer min svigermor og hjælper mig... og onsdag har manden min fri... og så skulle der ingen ko på isen være og jeg vil ikke være kvinden med 4 patter længere... overstået inden sommer og sol og med 2 små ar under armen...
så ja er pisse bange... for har aldrig været bedøvet før (andet end ved tandlægen) fødte jo uden noget som helst, og har aldrig været opereret før... er ikke bange for tiden efter eller noget... men er bange for at jeg mister alt kontrollen...
så ja... jeg skal havde fjernet mine bryster... 2 af dem og de 2 andre lader de sidde hvor de er 
en dejlig og skræmmende gave jeg fik i går, dagen før min føsdag