mine bryster skal fjernes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

Masig

Kay skriver:

hihi ja den har jeg også tænkt over... tænk hvis de fjerne de forkerte 

Skriv en besked på de rigtige bryster: "disse bryster skal IKKE fjernes!!!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

ønskebørn74

Kay skriver:

ja... oprettede for nogle dage siden denne:

https://www.baby.dk/debat/213579pi1/ordet-er-frit/har-brug-for-at-komme-ud-med-det----.aspx

min læge havde jo gjort det klart at de garanteret ikke ville gøre noget ved det da det bare var kosmetisk... men det er det ikke bare... tilgengæld er det heller ikke voldsomt farligt... ved ikke om jeg skla grædde eller grine

det jeg har under mine arme... det er ekstre bryster... jeg er født med andlæg for ekstre bryster, det er ik vildt normalt men heller ik skældent... jeg er så en af dem der ikke har brystvorter på mine "armhule-patter" 

det er både mænd og kvinder der kan være født med dette... hvis nogle af jer har set venner, så kan i måske huske at chandler er født med en ekstre brystvorete... en "nubbin"  og det er så den samme "fejl" jeg er født med....

det vil sige at de ekstre bryster har altid været der, men de har været så små at jeg ikke har tænkt videre over det... men at de selvfølgelig i slutningen af graviditeten er vokset, som bryster jo gør... og har dannet mælk som jo så har gjort ondt fordi de ikke kunne komme ud... 

jeg er heldig at der ikke er gået brystbetændelse i, og jeg har dobbelt så stor riciko for brystkræft, da jeg jo i realiteten har dobbelt så mange bryster...

så som lægen på bryskirorisk afdeling sagde... det er ikke akut farligt, men de skal fjernes når jeg var klar til det...

og hvornår er jeg så det? jeg bad om at det blev hurtigst muligt... og tænkte at der går jo nok lit tid da det jo er i det offentlige... men hurtigst muligt er om små 14 dage... d. 29 april...

jeg skal møde ind om morgenen, fastene, så kommer jeg i fuld nakose, bliver opereret, derefter opvågning og så kan jeg komme hjem... jeg må ik løfte elna de første dage efter... men tirsdag kommer min svigermor og hjælper mig... og onsdag har manden min fri... og så skulle der ingen ko på isen være og jeg vil ikke være kvinden med 4 patter længere... overstået inden sommer og sol og med 2 små ar under armen...

så ja er pisse bange... for har aldrig været bedøvet før (andet end ved tandlægen) fødte jo uden noget som helst, og har aldrig været opereret før... er ikke bange for tiden efter eller noget... men er bange for at jeg mister alt kontrollen... 

så ja... jeg skal havde fjernet mine bryster... 2 af dem og de 2 andre lader de sidde hvor de er

en dejlig og skræmmende gave jeg fik i går, dagen før min føsdag 

Det glæder mig usigeligt på dine vegne at de gør noget med det samme nu.. 

Håber du kommer hurtigt ovenpå igen efter dit indgreb.. 

Anmeld

16. april 2013

bøllen

Dejligt der er kommet styr på HVAD der var. Og at det ikke var farligt og heldigvis kan fjernes. 

Det er aldrig rart når man skal under kniven men det skal nok gå .

Tillykke med fødselsdag. Dejligt vejr du har bestilt

Anmeld

16. april 2013

2721

Hvor er det dejligt at læse der er kommet styr på det hele og at der bliver gjort noget ved det

ps. Stort tillykke med fødselsdagen: her nyder vi det gode vejr du har sponsoreret
Stort knus til dig søde

Anmeld

16. april 2013

Kay

Masig skriver:

Skriv en besked på de rigtige bryster: "disse bryster skal IKKE fjernes!!!"

hihi har overvejet det bare for en sikkerheds skyld...   men ja rat at det ikke er noget der r farligt her og nu... og at de kan fjerne dem så hurtigt

Anmeld

16. april 2013

Kay

ønskebarn74 skriver:

Det glæder mig usigeligt på dine vegne at de gør noget med det samme nu.. 

Håber du kommer hurtigt ovenpå igen efter dit indgreb.. 

mange tak 

Anmeld

16. april 2013

Kay

bøllen skriver:

Dejligt der er kommet styr på HVAD der var. Og at det ikke var farligt og heldigvis kan fjernes. 

Det er aldrig rart når man skal under kniven men det skal nok gå .

Tillykke med fødselsdag. Dejligt vejr du har bestilt

ja det er bare noget der skal overståes og det bliver dejligt når det er

og mange tak... jeg sagde til vejrguderne at enten ville jeg ha en lun forårs dag eller sne storm... 

Anmeld

16. april 2013

Kay

2721 skriver:

Hvor er det dejligt at læse der er kommet styr på det hele og at der bliver gjort noget ved det

ps. Stort tillykke med fødselsdagen: her nyder vi det gode vejr du har sponsoreret
Stort knus til dig søde

ja det var dejligt og glæder mig så meget til det er overstået... fik et helt boost af energi og overskud i går... selvom jeg ryster i bukserne over den narkose... 

Anmeld

16. april 2013

bøllen

Kay skriver:

ja det er bare noget der skal overståes og det bliver dejligt når det er

og mange tak... jeg sagde til vejrguderne at enten ville jeg ha en lun forårs dag eller sne storm... 

Så er jeg da vældig lykkelig for de valgte lidt varme :-D 

sne har vi sku haft nok af .... 

Anmeld

16. april 2013

Kay

bøllen skriver:

Så er jeg da vældig lykkelig for de valgte lidt varme :-D 

sne har vi sku haft nok af .... 

enig... men det så længe sådan ud som om at det ville sne på min føsdag... og så havde det ik været første gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.