mine bryster skal fjernes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

FamilenStorm

Måtte trække lidt på smilebåndet..

Men kram til dig, er dejligt de har fundet ud af hvad det var og det ikke var livsfarligt som sådan..

Dejligt de bliver fjernet så hurtig, så du ikke skal bruge mere energi på det :-)

Tillykke med fødselsdagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Faith

Kay skriver:

ja men som de sagde kunne det havde været meget farligt hvis jeg havde fået brystbetændelse i dem... da mælken jo ikke kan komme ud... og derfor skal de jo også fjernes inden jeg skulle blive gravid igen... 

Ja for søren. Bare med at få det overstået hurtigst muligt!

Anmeld

16. april 2013

Kay

michelledam skriver:

Vildt nok. Havde en veninde engang der også havde mælkekirtler under en ene armhule så når hun ammede løb der mælk fra dem.

Mht. Narkosen. Jeg fik for nogle år siden en operation i næsen for at rette min skillevæg. Også under fuld narkose. Og var også sygt nervøs for selve narkosen. Da det var første gang hvor jeg selv var klar over det. ( har fået fjernet polypper 2 gange som barn) 3 mdr efter skulle jeg så have fjernet mine mandler. Også under fuld narkose. Der var jeg ikke så nervøs fordi jeg vidste hvad det var.

Men det er naturligt at være nervøs for en operation, netop fordi man ikke selv har kontrol over det. Men når du vågner tænker du var det bare det? Og du vil opleve at du bare har sovet rigtig godt på kort tid hehe.

Men dejligt du får fjernet dem såhurtigt. held og lykke med det hele

blev også rigtig glad for at det kunne blive overstået så hurtigt

Anmeld

16. april 2013

Kay

FamilenStorm skriver:

Måtte trække lidt på smilebåndet..

Men kram til dig, er dejligt de har fundet ud af hvad det var og det ikke var livsfarligt som sådan..

Dejligt de bliver fjernet så hurtig, så du ikke skal bruge mere energi på det :-)

Tillykke med fødselsdagen...

tak 

Anmeld

16. april 2013

MortilElias2010

Sikke en bittersweet overraskelse! Ønsker Dig en god fødselsdag og  for en veloverstået operation 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. april 2013

Kay

MortilElias2010 skriver:

Sikke en bittersweet overraskelse! Ønsker Dig en god fødselsdag og  for en veloverstået operation 

mange tak 

Anmeld

16. april 2013

BigHope13

Jeg tænkte ikke lige over at du skrev det var et ekstra sæt bryster da det jo ikke har haft den betydning for dig, men hold kæft hvor må det være en kæmpe lettelse for dig. Der har jo gået tusind af tanker igennem hovedet på dig, og nu ved du det er "ufarligt" men godt du kommer af med dem. Og godt der ikke er så længe til igen.
Det bliver rigtig dejlig for dig når det er overstået og tænk så skal du ikke bøvle og bekymre dig om det når du engang skal være gravid igen

Anmeld

16. april 2013

Kay

BigHope13 skriver:

Jeg tænkte ikke lige over at du skrev det var et ekstra sæt bryster da det jo ikke har haft den betydning for dig, men hold kæft hvor må det være en kæmpe lettelse for dig. Der har jo gået tusind af tanker igennem hovedet på dig, og nu ved du det er "ufarligt" men godt du kommer af med dem. Og godt der ikke er så længe til igen.
Det bliver rigtig dejlig for dig når det er overstået og tænk så skal du ikke bøvle og bekymre dig om det når du engang skal være gravid igen

la ligenetop... alt den tid hvor jeg ik har vist hvad det var eller hvorfor det var der eller om de gad fjerne det... om det var farligt... det har godt nok været hårdt... 

Anmeld

16. april 2013

Maja88

Kay skriver:

la ligenetop... alt den tid hvor jeg ik har vist hvad det var eller hvorfor det var der eller om de gad fjerne det... om det var farligt... det har godt nok været hårdt... 

Tillykke med fødselsdagen..

Kan godt forstå du er lettet og kan godt forstå du er nervøs.. men alt skal nok gå godt og dine tilbage blivende bryster vil se endnu bedre ud

Anmeld

16. april 2013

Kay

Maja88 skriver:

Tillykke med fødselsdagen..

Kan godt forstå du er lettet og kan godt forstå du er nervøs.. men alt skal nok gå godt og dine tilbage blivende bryster vil se endnu bedre ud

ja... desværre kan de ikke putte det bryst under armen ind til det andet bryst... det ville ellers være dejligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.