Erfaring med fryseæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

tweety2060

**Ønskebabyen skriver:

krydser fingre for jer. Uhh, hvor er det spændende..

tak , håber og håber også
men kan ikke rigtig mærke noget endnu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

**Ønskebabyen

tweety2060 skriver:

tak , håber og håber også
men kan ikke rigtig mærke noget endnu....

Hvor lang tid siden er det du fik lagt æg op?

Anmeld

18. april 2013

tweety2060

**Ønskebabyen skriver:

tiugrSisidsidesiden

Hvor lang tid siden er det du fik lagt æg op?

Halvanden uge, men tror alt håb er ude for bløder en del nu.....

Anmeld

18. april 2013

**Ønskebabyen

tweety2060 skriver:

Halvanden uge, men tror alt håb er ude for bløder en del nu.....

ØV!!!

krammer til dig..

Anmeld

18. april 2013

Elgaard73

Her havde vi to æg i et strå. Begge overlevede, udviklede sig som de skulle og begge blev lagt op, men desværre ingen graviditet. Jeg gik så godt nok omkuld med en ordenlig omgang influenza, midt i rugeperioden... Men om det var derfor at det ikke lykkedes, er der ikke rigtig nogen der kan svare på.

Held og lykke med det...:-)

Anmeld

18. april 2013

**Ønskebabyen

Elgaard73 skriver:

Her havde vi to æg i et strå. Begge overlevede, udviklede sig som de skulle og begge blev lagt op, men desværre ingen graviditet. Jeg gik så godt nok omkuld med en ordenlig omgang influenza, midt i rugeperioden... Men om det var derfor at det ikke lykkedes, er der ikke rigtig nogen der kan svare på.

Held og lykke med det...:-)

Er glad for at høre de begge overlevede. Det er jo lige den situation vi også står i, med to æg i et strå Håber dog mine sætter sig til en graviditet.

Anmeld

18. april 2013

Nessie

Vi har fået lagt fryseæg op 2 gange.

Første gang var der 3 æg, og 2 overlevede. Blødte i uge 6, men der var hjerteblink, men havde så desværre en MA i uge 12.

Anden gang var der 2 g til optøning, og jeg kan ikke huske om de begge eller kun det ene overlevede, men det endte i hvert fald med en biokemisk.

Jeg tror at der er gode chancer for graviditet med fryseæg, i mit tilfælde var det (tror jeg)noget medicin jeg fik, der gjorde at jeg mistede de første, og anden gang, kunne det nok bare ikke udvikle sig ordentligt. Min søn blev lavet i samme "portion" som de sidste fryseæg 

Held og lykke til jer 

Anmeld

18. april 2013

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Vi har fået lagt fryseæg op 2 gange.

Første gang var der 3 æg, og 2 overlevede. Blødte i uge 6, men der var hjerteblink, men havde så desværre en MA i uge 12.

Anden gang var der 2 g til optøning, og jeg kan ikke huske om de begge eller kun det ene overlevede, men det endte i hvert fald med en biokemisk.

Jeg tror at der er gode chancer for graviditet med fryseæg, i mit tilfælde var det (tror jeg)noget medicin jeg fik, der gjorde at jeg mistede de første, og anden gang, kunne det nok bare ikke udvikle sig ordentligt. Min søn blev lavet i samme "portion" som de sidste fryseæg 

Held og lykke til jer 

Det lyder jo lovende

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.