Erfaring med fryseæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

**Ønskebabyen

Neki skriver:

Vi har haft tre forsøg med fryseæg.

1.gang blev der optøet 3 æg - alle tre overlevede og delte sig perfekt, og jeg fik sat to op - blev ikke gravid

2.gang blev der igen optøet 3 æg - alle tre overlevede fint og 2 blev sat op - blev gravid, men mistede desværre tidligt i graviditeten

3.gang blev der optøet 4 æg - alle overlevede og de to af dem blev sat op - jeg blev igen gravid og nu er jeg i 35.uge med vores lille pige :-)

Så 100% overlevelse af de optøede æg i mit tilfælde.

Skal lige tilføjes at jeg aldrig har opnået en graviditet i de friske forsøg, men to gange ud af tre med fryseæg er det lykkedes. Så jeg har bestemt stor tiltro til de æg der overlever en omgang i fryseren

Håber for jer det snart er jeres tur

Sådan en historie som din, er bare guld værd at høre/læse om! Tusind tak for den..

Håner virkelig også snart det er vores tur..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

**Ønskebabyen

(august) skriver:

Vi har haft 3 fryseæg forsøg med 2 æg pr gang. 

1. gang overlevede 1 æg, blev ikke gravid

2. gang overlevede begge æg, blev ikke gravid

3. gang overlevede ingen, og blev derfor heller ikke graivd.

Blev graivd på en frisk gang æg måneden efter 3. fryse forsøg...ikkke opgive 

Jeg opgiver skam heller ikke kæmper stadig det bedste jeg har lært..

Anmeld

15. april 2013

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Min kæreste og jeg har valgt at bruge vores fryseæg, og jeg skal op og scannes første gang på Fredag (cyklus dag 12)

Hvad er jeres erfaring med fryseæg? Overlevede de? I så fald hvor mange ud af hvor mange - og blev det til en graviditet?

Må man egentlig selv vælge om man vil have et eller to op? Nogle der ved hvad de gør i Dronninglund? Spørger dem selvfølgelig på Fredag, men det kunne være rart at være lidt forberedt.

Vi har kun to æg på frys, som selvfølgelig tages op begge to. Overlever de, kunne jeg godt tænke mig at gå lagt begge to op.

Hej

Vi havde 5 fryseæg, og to overlevede. Jeg er af den overbevisning at, det var fordi vi brugte fryseæg, at vi blev gravide med vores 2 dejlige tvillinger Fordi kan de overleve en nedfrysning og optøgning, så er jeg overbevist om at, de er gode Er 14+4 idag

Ønsker jer rigtig god vind

Anmeld

15. april 2013

Dulgretz

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Min kæreste og jeg har valgt at bruge vores fryseæg, og jeg skal op og scannes første gang på Fredag (cyklus dag 12)

Hvad er jeres erfaring med fryseæg? Overlevede de? I så fald hvor mange ud af hvor mange - og blev det til en graviditet?

Må man egentlig selv vælge om man vil have et eller to op? Nogle der ved hvad de gør i Dronninglund? Spørger dem selvfølgelig på Fredag, men det kunne være rart at være lidt forberedt.

Vi har kun to æg på frys, som selvfølgelig tages op begge to. Overlever de, kunne jeg godt tænke mig at gå lagt begge to op.

vi har været igennem 1 fryseforsøg... Vi fik tøet 2 æg op som begge overlevede og fik sat begge op. Er nu 33+6 med tvillinger

for at det lykkedes for jer med et fryseforsøg

Anmeld

15. april 2013

**Ønskebabyen

Viventerjer skriver:

Hej

Vi havde 5 fryseæg, og to overlevede. Jeg er af den overbevisning at, det var fordi vi brugte fryseæg, at vi blev gravide med vores 2 dejlige tvillinger Fordi kan de overleve en nedfrysning og optøgning, så er jeg overbevist om at, de er gode Er 14+4 idag

Ønsker jer rigtig god vind

Tusind tak håber vi er lige så heldige..

Anmeld

15. april 2013

**Ønskebabyen

Dulgretz skriver:

vi har været igennem 1 fryseforsøg... Vi fik tøet 2 æg op som begge overlevede og fik sat begge op. Er nu 33+6 med tvillinger

for at det lykkedes for jer med et fryseforsøg

Tusind tak håber vi er lige så heldige!!

Anmeld

16. april 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Det er korrekt

Vi har kun to æg på frys, så det er dem der skal tøes op..

Så burde der være en god chance for, at minimum 1 af dem overlever. Jeg for dig

Anmeld

16. april 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Så burde der være en god chance for, at minimum 1 af dem overlever. Jeg for dig

Jeg håber det virkelig!!

Anmeld

16. april 2013

tweety2060

vi har fået tøet 4 op, alle 4 overlevede, 2 lagt op og venter spændt på resultatet

Anmeld

16. april 2013

**Ønskebabyen

tweety2060 skriver:

vi har fået tøet 4 op, alle 4 overlevede, 2 lagt op og venter spændt på resultatet

krydser fingre for jer. Uhh, hvor er det spændende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.