**Ønskebabyen skriver:
Hej piger
Min kæreste og jeg har valgt at bruge vores fryseæg, og jeg skal op og scannes første gang på Fredag (cyklus dag 12)
Hvad er jeres erfaring med fryseæg? Overlevede de? I så fald hvor mange ud af hvor mange - og blev det til en graviditet?
Må man egentlig selv vælge om man vil have et eller to op? Nogle der ved hvad de gør i Dronninglund? Spørger dem selvfølgelig på Fredag, men det kunne være rart at være lidt forberedt.
Vi har kun to æg på frys, som selvfølgelig tages op begge to. Overlever de, kunne jeg godt tænke mig at gå lagt begge to op.
Vi har haft tre forsøg med fryseæg.
1.gang blev der optøet 3 æg - alle tre overlevede og delte sig perfekt, og jeg fik sat to op - blev ikke gravid
2.gang blev der igen optøet 3 æg - alle tre overlevede fint og 2 blev sat op - blev gravid, men mistede desværre tidligt i graviditeten
3.gang blev der optøet 4 æg - alle overlevede og de to af dem blev sat op - jeg blev igen gravid og nu er jeg i 35.uge med vores lille pige :-)
Så 100% overlevelse af de optøede æg i mit tilfælde.
Skal lige tilføjes at jeg aldrig har opnået en graviditet i de friske forsøg, men to gange ud af tre med fryseæg er det lykkedes. Så jeg har bestemt stor tiltro til de æg der overlever en omgang i fryseren
Håber for jer det snart er jeres tur

Anmeld