Jeg ville aldrig gå fra min mand, pga penge, uanset hvor mange det drejede sig om
Jeg sunes det er lidt svært, med det her, for jo enlige har det sikkert uden tvivl hårdt, men det har mange andre også. Jeg ser desværre en tendens til, hos nogle, at man nærmest ikke ved at det kan være hårdt, hvis man ikke er enlig, der er jo forskel på familier, antal børn og deres alder. Udfordringer osv
Jeg synes det er fint enlige mødre får hjælp, den eneste ting jeg synes der skal ændres på er, at der ikke skal være bonus/goder ved ikke at have et arbejde (vi snakker om Arbejdssøgende og ikke dem som er sygemeldte, på barsel eller lignende) men de gælder alle, dvs det er ikke enlige mødre jeg fokuserer på, jeg synes at for alle skal det være fordelagtigt at arbejde. ( eller være under udd)
Synes der er stor forskel på nogle enlige mødre, nogle mener de har rigeligt med penge, og nyder det uden en mand i huset, synes det faktisk er nemmere, til dem hvis penge aldrig slår til, og som har stor udfordring i hverdagen, på det punkt er det jo som så mange andre familier, men jeg tager stadig hatten af, for uanset hvordan man vender og drejer det, så ville jeg til hver en tid ikke undvære min mand, og det at være to om det hele. Jeg misunder på ingen måde enlige mødre
Anmeld