chok over lægevagten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

Faith

mor88 skriver:

Kog nogle svisker og blend dem, det smager godt og hjælper på hård mave 

Det er vidst et helt spædt barn der er tale om her. Tror ikke det er så godt at give et spædbarn svesker. Ellers et godt råd, for svesker virker virkelig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

MyLove E

Cykel med hendes ben.. Så du kan få gang i hendes mave. Men tag den med din egen læge på mandag hvis det bliver ved.

Elias havde hård mave fra ca. 3 mdr og til 1 år... Det var rigtig hårdt i starten. Han havde kun ondt når han skulle af med det. Kan kunne sidde og presse i en halv time og til sidst lå der bare en lort på str med en ærte.

Han var på lactolose i ni mdr.

Det bedste du kan gøre er at passe på hende når hun skal af med det.
Men snak med din læge hvis du er utryg..

Anmeld

14. april 2013

mor88

Faith skriver:

Det er vidst et helt spædt barn der er tale om her. Tror ikke det er så godt at give et spædbarn svesker. Ellers et godt råd, for svesker virker virkelig!

Okay  Nej, baby skal i hvert fald være over de 4 måneder 

Anmeld

14. april 2013

dukke

mor88 skriver:

Kog nogle svisker og blend dem, det smager godt og hjælper på hård mave 

Hun er kun 6 uger

Anmeld

14. april 2013

Lene Unik

Da Stine var lille baby og blev ammet fuldt ud, så havde hun kun afføring en gang om ugen. Det er der ikke noget unormalt i.

Da hun begyndte på andet mad fik hun også utrolig hård mave, og der hjalp det at bruge termometer. Så det er et helt normalt råd.

Anmeld

14. april 2013

Miss Kat

Jeg kan huske at have set emnet vendt herinde flere gange tidligere, så du kan sikkert også finde mere vejledning, hvis du søger i de gamle debatter.

Anmeld

14. april 2013

dukke

Lene Unik skriver:

Da Stine var lille baby og blev ammet fuldt ud, så havde hun kun afføring en gang om ugen. Det er der ikke noget unormalt i.

Da hun begyndte på andet mad fik hun også utrolig hård mave, og der hjalp det at bruge termometer. Så det er et helt normalt råd.

Hun har skidt nu men hun er flaskebarn så hun skal ha afføring vær dag siger min sp

Anmeld

14. april 2013

Maja88

dukke skriver:

Hun har skidt nu men hun er flaskebarn så hun skal ha afføring vær dag siger min sp

Afkogt vand og rørsukker.. så er der gang i maven

Anmeld

14. april 2013

Frk. Himmelblå

dukke skriver:

Hun er kun 6 uger

Vil lige blande mig:

SELVFØLGELIG ringer du til lægevagten, når du som mor observerer, at din 6 uger unge datter har ondt, og du ved, hun mangler at komme af med afføring.

Lægevagten burde have fortalt dig, at metoden lyder noget underlig, men at det altså nogle gange virker. Jeg kan godt forstå, du har undret dig.

Lov mig, du ringer igen en anden gang, hvis du bliver bekymret for din lille pige. 

Du er hendes mor, hendes beskytter. 

Og det kan være barskt for de bitte små at være på mme, og det er vigtigt at være noget obs, - især i starten.

Håber, det vil gå bedre fra nu af.

Anmeld

14. april 2013

mor88

Hvis det blover ved, så er det muligvis en løsning at prøve at skifte mærke på MMe, min kunne ikke så godt tåle NAN, fik meget hård mave, så jeg prøvede at skifte til Allomin, og det hjalp en hel del 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.