chok over lægevagten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.017 visninger
32 svar
19 synes godt om
14. april 2013

dukke

Hej piger

I nat ringede jeg til lægevagten da prinsessen ikke har lavet stort siden fredag og man kan se og høre på hende at hun har ondt så sagde lægevagten bare at jeg skulle tag en vatpind med vaseline og stikke op i musen på hende. Jeg må godt nok sige at jeg er lidt i chok over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

esioul

dukke skriver:

Hej piger

I nat ringede jeg til lægevagten da prinsessen ikke har lavet stort siden fredag og man kan se og høre på hende at hun har ondt så sagde lægevagten bare at jeg skulle tag en vatpind med vaseline og stikke op i musen på hende. Jeg må godt nok sige at jeg er lidt i chok over det

Jeg mener nu at have hørt flere har fået dette anbefalet. Det skulle hvis stimulere et punkt så barnet for afføringstrang.

Anmeld

14. april 2013

BigHope13

dukke skriver:

Hej piger

Den har jeg faktisk hørt før, det er noget med at man stimulere ring musklen og vaselinen er så hun har nemmere ved at presse det ud. Har du prøvet om det hjælper.
Håber hun snart kommer af med lidt.

Anmeld

14. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Der er også mange der bruger et termometer. Tror såmænd det er en helt alm brugt metode. Vh stine

Anmeld

14. april 2013

Kay

esioul skriver:

Jeg mener nu at have hørt flere har fået dette anbefalet. Det skulle hvis stimulere et punkt så barnet for afføringstrang.

ja vores sundhedsplejeske har også givet os det råd... elna har nemlig haft meget problemer med at komme af med afføringen... men det går bedre nu

ved egentlig heller ik hvad en lægevagt skulle kunne gøre ved det om natten 

Anmeld

14. april 2013

esioul

Kay skriver:

ja vores sundhedsplejeske har også givet os det råd... elna har nemlig haft meget problemer med at komme af med afføringen... men det går bedre nu

ved egentlig heller ik hvad en lægevagt skulle kunne gøre ved det om natten 

Nej heller ikke jeg.

Det er jo dumt at stoppe et barn med afføringsmiddel, hvis det "bare" kan hjælpe det andet.

Dejligt det går bedre med prinsessen

Anmeld

14. april 2013

piadas

Har jeg også gjort bare med olivenolie...det sker der ikke noget ved!

Anmeld

14. april 2013

LilleLene

dukke skriver:

Hej piger

jeg ved at det skal man gøre med hundehvalpe hvis deres mor ikke vil kendes ved dem

altså der putter man vaseline på vat og kører rundt ved ringmusklen, for at stimulere

Anmeld

14. april 2013

mariesmavse92

Kan ikke se hvad der er at blive forargret over, det kan sagtens hjælpe din datter til at komme af med afføringen..

Anmeld

14. april 2013

dukke

BigHope13 skriver:

Den har jeg faktisk hørt før, det er noget med at man stimulere ring musklen og vaselinen er så hun har nemmere ved at presse det ud. Har du prøvet om det hjælper.
Håber hun snart kommer af med lidt.

Det har ikke hjulpet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.