Arrrgh jeg får grå hår!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

Laulund87

Jeg ved ikke om der er forskel på piger og drenge, men min datter er sådan lige nu og hun er 3,4 år Men hun er heller ikke som jeg tit læser at børn er hehe for hun startede som 2 årig og så kommer det i bølger. Måske en måneds tid hvor det er virkelig slemt, så nogle måneder med ro og så starter det igen. Så her er det ikke en fase, men mere perioder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Loa

MorDk skriver:

Og så kom jeg til at tænke på noget...

Er der foreskel på piger og drenge ift. hvornår de kommer i "trods"?

Jeg ved det faktisk ikke, men vi fik af vide at vores datter nok var lidt tidligere ude end "normalt", hun reagerede allerede trodsigt da hun var 1 1/2... Så nu må hun gerne snart dæmpe sit temperament lidt igen

Anmeld

16. april 2013

Janni.

Et sidespring: er sikker på at de grå hår klæ'r dig..

Anmeld

16. april 2013

MorDk

Janni. skriver:

Et sidespring: er sikker på at de grå hår klæ'r dig..

Hihi...

Anmeld

16. april 2013

IngenKoPåIsen

Ud fra eksemplet tænker jeg, om det måske kunne hjælpe at du sætter ord på hans følelser? At i stedet for straks at vil springe til og hjælpe, så vis ham tilliden til at han godt kan. Måske kunne du sige: 'Synes du det er trælst at futskoen er så svær at tage på?' Eller 'Jeg kan godt se den futsko driller dig rigtig meget' Altså at sætte ord på, og så tilbyde din hjælp bagefter hvis det bliver ved at drille. Start en dialog om HVAD det er der driller i stedet

Anmeld

16. april 2013

morethanperfect

MorDk skriver:

Det er bare svært at blive ved at se det "søde", "sjove" og "komiske" i det når man står med 2 unger og den ene har været sådan i flere måneder x flere dagl. Så går det "hyggelige" lig'som af...

Ja .. Det har Oscar også .. Husker ikke han ik har været sådan .. 

Anmeld

16. april 2013

Muhmi

Pylle3 skriver:

Know The feeling og min er 4,2 år

Det står på næsten dagligt.

Åh nej, du må da ikke sige at det varer så længe!? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.