hæklet gulvtæppe - os mig.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

ano14316

Nettemor skriver:

Ja det kan det. Men tror ikke der skal være for meget stræk i. Men jeg ved det ikke.

Der er stræk i mit zpagetti, så derfor tænkte jeg stræklagen. eller bokslagen hedder det vel egentlig.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Nettemor

ano14316 skriver:

Der er stræk i mit zpagetti, så derfor tænkte jeg stræklagen. eller bokslagen hedder det vel egentlig.. 

Ja men mon ikke det bliver for meget med et stræklagen? Jeg ved det ikke overhovedet. Men det var bare min tanke..

Anmeld

14. april 2013

ano14316

Nettemor skriver:

Ja men mon ikke det bliver for meget med et stræklagen? Jeg ved det ikke overhovedet. Men det var bare min tanke..

jo stræklagen er det der frotte agtige noget ik? hvor bokslagen bare har lidt stræk men er alm tyndt stof.

Anmeld

14. april 2013

Nettemor

Der må jeg melde pas men dét bli lyder meget rigtigt..

Anmeld

15. april 2013

helle85

ano14316 skriver:

Hvilken runde er du på?

jeg er på 2 runde

Anmeld

15. april 2013

ano14316

helle85 skriver:

okay det vil sige at de andre ting på den runde er i maskerne? for ellers kan jeg ikke få det til at passe?

jeg har jordt sådan så der er 3 luft masker og 2 stm i buen, 2 lm og 3 stm i samme bue men så stå der at man skal starte med 3 stm osv og det er det der forvirrer mig for der plejer at værer et par luftmasker før man gå vidre til næste bue.

eller har jeg misforstået det hele

Det lyder som om det er rigtigt det du har gjort, der er ikke lm imellem stm  imellem buerne, det er jo en stjerne, normalt er det jo en cirkel man hækler, og derfor har man lm imellem..

Anmeld

15. april 2013

helle85

ano14316 skriver:

Det lyder som om det er rigtigt det du har gjort, der er ikke lm imellem stm  imellem buerne, det er jo en stjerne, normalt er det jo en cirkel man hækler, og derfor har man lm imellem..

okay på den måde så kan jeg jo godt forsætte mange tak

Anmeld

15. april 2013

MortilElias2010

Hold da kæft, nu har jeg læst alle indlæggene og for een som mig som absolut ikke fatter sytråd og nål af alt det strikkeri, så lyder det helt vildt kringlet og uforståeligt - og så kunne jeg ikke lade være med at grine over hvor dum jeg føler mig når jeg fatter hat af det der! Men gid jeg kunne  Syntes det er så fedt I kan, Keep up  

Anmeld

16. april 2013

helle85

MortilElias2010 skriver:

Hold da kæft, nu har jeg læst alle indlæggene og for een som mig som absolut ikke fatter sytråd og nål af alt det strikkeri, så lyder det helt vildt kringlet og uforståeligt - og så kunne jeg ikke lade være med at grine over hvor dum jeg føler mig når jeg fatter hat af det der! Men gid jeg kunne  Syntes det er så fedt I kan, Keep up  

ja det kan godt lyde lidt som volapyg nå man ikke kender så meget til hækling men det er nu let nok at lære

Anmeld

16. april 2013

ano14316

MortilElias2010 skriver:

hehe sådan havde jeg det også da jeg startede, men det bliver hurtigt nemt at forstå.. 

Hvis du godt kunne tænkte dig at starte, så er et tæppe ikke en dårlig ide at med, måske ikke lige en stjerne, men bare et rundt. 

Her er der både skriftlig vejledning og videoer..  http://www.garnstudio.com/lang/dk/skole/hekle_index.php

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.