pc på afbetaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

Zelinasmor

Vi har også kun afbetaling ved Telia. Vi har to computere hos dem. De fungere bare som de skal og jeg mærker ikke i budgettet at der bliver trukket lidt hver måned. Så jeg synes da bare i skal gøre det. Det var nogen andet hvis i har et mega stramt budget eller havde 20 andre ting på afbetaling. For så render det sgu op 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Nu ved jeg ikke om du er klar iver hvad det er i kigger på overhovedet.
For de få computere Telia sælger er jo i den høje ende af skalaen prismæssigt, der findes tonsvis af computere der opfylder alm borgeres behov til spil, internet, film, alm tekstprogrammer osv. I stiler jo i den dyre ende generelt og behøver slet ikke så dyre computere....vi har en til 5000 som kan stort et det samme. Også fra Acer.
Når det nu også er sagt er der en grund til de kan gøre det UDEN renter.
Fidusen er at deres computere er ca 2000-4000 kr dyrere end de alm billige forhandlere der sælger præcist samme produkt.
Så i skal ikke betale renter, men dog så meget i overpris at indigenas godt kunne gøre det.
Jeg er af princip meget imod afbetaling, og det er ikke for sjov de sælger produkterne uden renter jo, det er ren og skær forretningSå, med alt taget i betragtning kan jeg kune sige LAD VÆRE, i snyder kun jer selv ved at købe en computer af dem til måske 10.000 kr, det er competeren absolut slet ikke værd, ikke engang til advanceret brug.

Computeren vi har kigget på koster 5700 hos Telia. Og det er også ca det den koster andre steder..... 

Anmeld

14. april 2013

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Vi har også kun afbetaling ved Telia. Vi har to computere hos dem. De fungere bare som de skal og jeg mærker ikke i budgettet at der bliver trukket lidt hver måned. Så jeg synes da bare i skal gøre det. Det var nogen andet hvis i har et mega stramt budget eller havde 20 andre ting på afbetaling. For så render det sgu op 

Vi har også besluttet os for at gøre det  Så skal ned og "købe" den imorgen 

Anmeld

14. april 2013

gonefishing

Min mand har lige købt en fed bærbae HP til 1000kr på dba med garanti og kvittering (og vi er gamere så den skal kunne en del.) Den trængte kun til en rensning, som så var gratis grundet garantien. 

Jeg købte ugen før en pc i butikken kontant (demo)til 4500kr som skulle være super fed.

Det er så bare det at min mands er meget bedre og hutigere

Og husk med "remtefrit" hvis du glemmer at betale 10øre for lidt eller to dage for sent, så hænger du på en kæmpe rente regning!

Anmeld

15. april 2013

Muffinmus

Anonym skriver:

Computeren vi har kigget på koster 5700 hos Telia. Og det er også ca det den koster andre steder..... 

Okay. Så er det en de sælger i butik og ikke alm via nettet??? For der har det intet lige nu til den pris?
Hvad er det for en i har kig på så?:-D

Anmeld

15. april 2013

dola

Anonym skriver:

Hej. 

Vi står og mangler en pc. Vi har 2 muligheder, vi kan købe en kontant til 2500 (det er hvad vi kan klare når det skal være her og nu) eller vi kan købe en på afbetaling. Telia har så nogle, og det er rentefrit i modsætning til andre steder. Synes det er svært, dem vi har kigget på til 2500 er okay, men har ikke så mange GB, er ikke så hurtige osv osv... jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad der "vejer" mest. Jeg er totalt "imod" det at købe på "klods" , men det er jo rentefrit, og computeren er bare det bedre altså... (Den koster kontant, omkring 6000 kr)

Hvad tænker i ? 

Jeg ville ALDRIG købe på afbetaling, så hellere spare pengene op.

Jeg måtte selv i Bilka og købe en emachine (= grim helvede) til 2500 kr, Kunne se de have enHP til knap 3000 kr med 1 TB, side 103.. Var det ikkenoget...??

Det er vel bare for en tid den skal bruges, indtil der måske kan blive sparet op til en hel ny...?!?

Knus

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Okay. Så er det en de sælger i butik og ikke alm via nettet??? For der har det intet lige nu til den pris?
Hvad er det for en i har kig på så?:-D

Den er både på nettet , og i butikken 

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Min mand har lige købt en fed bærbae HP til 1000kr på dba med garanti og kvittering (og vi er gamere så den skal kunne en del.) Den trængte kun til en rensning, som så var gratis grundet garantien. 

Jeg købte ugen før en pc i butikken kontant (demo)til 4500kr som skulle være super fed.

Og husk med "remtefrit" hvis du glemmer at betale 10øre for lidt eller to dage for sent, så hænger du på en kæmpe rente regning!

Kunne aldrig finde på at købe sådan noget brugt, når det er folk jeg ikke kender. Det tør jeg simpelthen ikke 

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Alle mine/vores regninger er over pbs, der skulle forhåbentlig ikke gå noget galt 

Anmeld

15. april 2013

Silas&Mille

Anonym skriver:

Alle mine/vores regninger er over pbs, der skulle forhåbentlig ikke gå noget galt 

Det er også den helt rigtige måde at gøre det på, så man ikke glemmer en afbetaling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.