malliebooh skriver:
Altså umiddelbart vil jeg sige det er ærgeligt at bruge 2500 kr på en computer som man i sidste ende ikke er glad for.. At afdrage er heller ikke fedest, men eftersom du siger der ikke er renter osv på det, så svarer det vel bare - i princippet - til hvis du lagde penge til side hver måned hvor du til sidst køber den computer du gerne vil have , men med det her får du den bare med det samme.. Så længe beløbet kommer ud i det samme i sidste ende kan jeg ikke se problemet i det.. Jeg selv har en computer på afdrag og jeg er ganske tilfreds og den er betalt ud inden længe (10 måneder i alt).. Jeg stod nemlig og skulle bruge en computer akut og jeg var heldig at Elgiganten kørte deres rentefrie tilbud lige der 
Jamen det er også det jeg tænker. Tror også vi "springer" ud i det 
Det er bare, du ved, sådan, jeg har ingen gæld, og synes sq det er fedt at være gældfri osv, men ja. Tror simpelthen den anden computer er for "lille", selvom vi ikke bruger pc heeelt uhæmmet, så skal den kunne være backup for alle mine billeder og videoer af vores datter, og måske bruges til lidt netflix, netbank, surf osv..
Anmeld