Hmm som “Enlig mor“?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

optimistmor

hej :-) så lige dit opslag og tænkte at jeg kunne give et godt input...

altså lige den trælse side jeg ser det først.

hvorfor måtte du ikke skulle være sammen med din kæreste/faren til barnet? du får jo intet tillæg der skulle tale imod dette?

næste punkt havde du overvejet at søge tillæg? i dette tildfælde finder jeg det besynderligt nu du har kæresten til at støtte dig, både mentalt, fysisk og økonomisk ifht barnet, han har jo sin del til det og hvis ikke han vil dette kan du kræve faderskabsbidrag. :-)

og lige en sidebemærkning, vil du gerne søge om tillæg til trods for jeres situation så tag et møde med din sagsbehandler og fortæl om jeres situation en snak kan gøre en stor forskel i modsætning til hvis man bare handler i god tro. og held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kofoed. skriver:

håber et eller andet sted, at det er løgn. Man indberetter da ikke nogen pga ferie, armen altså. Hvordan reagerede kommunen så på det?

Jamen det var kommunen selv, der lavede en indberetning til kommunen pga min rejseaktivitet med mine børn, stod der i det brev, jeg så pænt fik ind i min eboks

De prøvede først at buste mig på ikke at være enlig, men der var ingen tvivl om det.
Så ville de høre om mine rejseaktiviteter (min datters far bor i England, hvor vi har tilbragt ca 3 mdr om året, hvilket er fuldt ud lovligt).
De ville bl.a. vide, hvem der betalte mine billetter, hvor vi havde boet henne, når vi var der mm. Der var ingen grænser for, hvad de ville vide. Tro mig det var meget grænseoverskridende for mig.
Blev bl.a. beskyldt for at have været min datters far utro med min søns far

Nå men de kunne naturligvis ikke finde noget galt, for jeg havde intet gjort galt - og så valgte de så i stedet at kontakte familieafdelingen

Jeg har dog ikke hørt nærmere fra dem

Anmeld

14. april 2013

Kofoed.

PT skriver:

h

Jamen det var kommunen selv, der lavede en indberetning til kommunen pga min rejseaktivitet med mine børn, stod der i det brev, jeg så pænt fik ind i min eboks

De prøvede først at buste mig på ikke at være enlig, men der var ingen tvivl om det.
Så ville de høre om mine rejseaktiviteter (min datters far bor i England, hvor vi har tilbragt ca 3 mdr om året, hvilket er fuldt ud lovligt).
De ville bl.a. vide, hvem der betalte mine billetter, hvor vi havde boet henne, når vi var der mm. Der var ingen grænser for, hvad de ville vide. Tro mig det var meget grænseoverskridende for mig.

Nå men de kunne naturligvis ikke finde noget galt, for jeg havde intet gjort galt - og så valgte de så i stedet at kontakte familieafdelingen

hold da op, armen spader. Og hvorfor skulle du ikke rejse lidt meget, når nu din datters far bor i England... derudover, er det ikke noget med, at ved samvær, skal far og mor dele transport udgifterne, i hvert fald for barnet?

Anmeld

14. april 2013

Kløver

PT skriver:

Hold da biiiiiiiiip hvor er det da for langt ude

Ka og hjælper det at klage, næ man klager ko til de samme som man klager over

Nogle gange burde de få et spark, synes ofte det er de forkerte som rammes og ikke engang en undskyldning kan man få, utroligt hvad man nogle gange skal finde sig i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.