Gatric bypass

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

tinasmor

Jeg har en tante som fik den for et års tid siden. Hun har været SÅ glad for den. Hun var ikke så overvægtig, at hendes liv var truet. Hun betalte selv for den på et privathospital. Det eneste hun fortryder var, at hun ikke gjorde det tidligere i livet (hun er 50 år) Hun har hele hendes voksne liv været meget overvægtig og har været så ked af det. hendes livskvalitet var helt sikkert meget påvirket af det. For fem år siden fik jeg taget mod til at spørge hende om hun havde overvejet en operation. Men jeg kunne forstå på hende, at hun skammede sig så meget over, at hun ikke selv kunne tabe de kilo. At folk ville synes, at hun var en fiasko (inkl. hende selv) Men hun fik det så endelig gjort, og selv om det har været hårdt og hun de første uger efter operationen overvejede om det nu havde været det rigtige (fordi det jo er for livet) så har hun været så glad for det, og hende humør og personlighed har skiftet rigtig meget. Det er som om en kæmpe sten er taget af hendes skulder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

ekebiv

Jeg fik den for 5 år siden og det er det bedste jeg har gjort for mig selv. Jeg har ingen gener overhovedet og har aldrig haft dumping. Jeg har været gravid 2 gange (1. gang et halvt år efter operation hvor jeg tog 9 kg på, 2. gang er nu og har taget nigenlunde det samme på). Jeg kan tåle al mad bare i små mængder. Jeg er superglad for det og ville ikke være foruden.

Anmeld

14. april 2013

charlotteq

Anonym skriver:

Jer der har fået det, var det alle generne værd ?

Hejsa

Jeg fik lavet en gastric bypass tilbage i april 2011. Det er en af de bedste beslutninger jeg har taget. Har fået et helt andet liv. På så mange områder. Jeg ville til hver en tid gøre det igen. Har 7-9-13. Ikke haft komplikationer af nogen art.
Men har snakket med et par stykker, der har har haft brok, tarmslyng m.v. Og de vil til en hver tid gøre det igen.
Der er masser af grupper på facebook omkring det.. Hvor du kan stille alle de spørgsmål du vil.
Har du flere spørgsmål må du også gerne skrive til mig.

Hilsen Charlotte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.