Gatric bypass

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

Carina:-)

Benjamins'mor skriver:

Lige præcis. Min mor blev opereret sammen med en anden, min mor ændrede kost og livsstil (det er jo lidt en nødvendighed, for man taber sig ikke alene på grund af operationen) og den person forsatte som før. Men slik, sodavand, kage osv. Masser af usund mad. Og det kan man blive rigtigt syg af.

Ja,min veninde spiser f.eks småkager istedet for aftensmad-Så hun har tit dumping.

Men det er jo klassisk ,når man ikke tager fat i det reelle prob. men bare lapper istedet for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

Muhmi

Prøv at skrive til B&J hun har fået GB og hun er bare en super sej tøs

Anmeld

13. april 2013

B&J

Det hele vær det er slet ikke ordet, jeg er over lykkelig over jeg har fået min operation jeg kan LØBE jeg kan gå langt hver dag uden at det genere min krop, jeg fortryder aldrig denne operation det er det bedste jeg har gjord for mig selv

hvis der er en masse du vil vide så skriv her eller i en PB

Anmeld

13. april 2013

B&J

Muhmi skriver:

Prøv at skrive til B&J hun har fået GB og hun er bare en super sej tøs

Anmeld

13. april 2013

Muhmi

B&J skriver:

Anmeld

13. april 2013

Benjamins'mor

Carina:-) skriver:

Ja,min veninde spiser f.eks småkager istedet for aftensmad-Så hun har tit dumping.

Men det er jo klassisk ,når man ikke tager fat i det reelle prob. men bare lapper istedet for.

Lige præcis. Og derfor synes jeg man skal tænke sig nøje om.

Anmeld

13. april 2013

frkrbj

Jeg fik den i tirsdags og indtilvidere er det hele som det skal være håber om et års tid at jeg har fået tabt mig det jeg skal, jeg glæder mig

Anmeld

13. april 2013

..

Jeg kan varmt anbefale at tabe sigved at tælle kcal, det er ret nemt via madlog.dk,og så erdet uden nogen former for ricisi. Jeg har selv tabt 56 kilo og har indtil videre holdt det i 1 1/2 år:-)

Anmeld

13. april 2013

salix

Macrolf skriver:

Jeg kan varmt anbefale at tabe sigved at tælle kcal, det er ret nemt via madlog.dk,og så erdet uden nogen former for ricisi. Jeg har selv tabt 56 kilo og har indtil videre holdt det i 1 1/2 år:-)

jeg må give dig ret... at tage sig selv i nakken og tabe sig gennem hårdarbejde og sund mad er den rigtige vej specielt nu hvor man skal have en BMI på 50 eller mere...

og ja en fedmeoperation kan kun hjælpe dig med MAX 50% af din overvægt ( skal siges at jeg selv overvejet den da jeg falder ind under gruppen der kan få det gjort ved en lavere BMI da jeg har type 2 diabetes ) men efter samtalen med lægen og kirugen trak jeg arbejdes tøjet på ( skulle aligevel tabe minds 10% af min vægt inden de ville godkende operationen ) og nu er de første snart 15 kg røget siden 1 jaunuar og jeg er overbevist om at jeg kan nå i mål uden at skade min krop....

og nej jeg siger ikke at det ikke kan være det rigtige for nogen jeg kender flere hvor det var det eneste de kunne gøre... men de ville alle ønske at de kunne ha gjort det selv frem for at ødelægge en del af deres krop, denne operation har følgevirkninger lige meget hvad og dem skal du leve med resten af dit liv og har du ikke styr på det der ligger bag din overvægt ja så er den fedmeoperation som at putte et plaster på et åbent benbrud

håber du får den vejledning du skal have for at tage det rigtige valg for dig selv lige meget hvad vi andre syntes

Anmeld

13. april 2013

norenberg

Jeg fik selv min gb for 4 år siden og har aldrig fortrudt har tabt 110 kg i alt, havde jeg ikke valgt den havde jeg ikke levet i dag....livet med den operation er ikke en dans på roser men en hjælp til starten på en nyt og sundt liv, jeg har ikke selv haft nogle komplikationer af min operation endnu men mange får brok og tarmslyng....så jeg syntes kun man skal vælge den hvis man har prøvet alt og har en livstruende overvægt....ang graviditet efter sådan en operation som en anden skriver har vi ikke større risiko for at tage mere på end andre...har selv fået 3 børn siden og er selv i en gruppe for gravide som er opereret...mange af os oplever faktisk det modsatte at vi ikke kan holde vægten oppe og føder små børn....Hvis det er noget mere specifikt du gerne vil vide kan du bare spørge løs....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.