Macrolf skriver:
Jeg kan varmt anbefale at tabe sigved at tælle kcal, det er ret nemt via madlog.dk,og så erdet uden nogen former for ricisi. Jeg har selv tabt 56 kilo og har indtil videre holdt det i 1 1/2 år:-)
jeg må give dig ret... at tage sig selv i nakken og tabe sig gennem hårdarbejde og sund mad er den rigtige vej specielt nu hvor man skal have en BMI på 50 eller mere...
og ja en fedmeoperation kan kun hjælpe dig med MAX 50% af din overvægt ( skal siges at jeg selv overvejet den da jeg falder ind under gruppen der kan få det gjort ved en lavere BMI da jeg har type 2 diabetes ) men efter samtalen med lægen og kirugen trak jeg arbejdes tøjet på ( skulle aligevel tabe minds 10% af min vægt inden de ville godkende operationen ) og nu er de første snart 15 kg røget siden 1 jaunuar og jeg er overbevist om at jeg kan nå i mål uden at skade min krop....
og nej jeg siger ikke at det ikke kan være det rigtige for nogen jeg kender flere hvor det var det eneste de kunne gøre... men de ville alle ønske at de kunne ha gjort det selv frem for at ødelægge en del af deres krop, denne operation har følgevirkninger lige meget hvad og dem skal du leve med resten af dit liv og har du ikke styr på det der ligger bag din overvægt ja så er den fedmeoperation som at putte et plaster på et åbent benbrud

håber du får den vejledning du skal have for at tage det rigtige valg for dig selv lige meget hvad vi andre syntes

Anmeld