Gatric bypass

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.441 visninger
22 svar
17 synes godt om
13. april 2013

Anonym trådstarter

Jer der har fået det, var det alle generne værd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

Benjamins'mor

Hvis det er fedme operationen du mener (der findes mange typer gastric bypass operationer) så har min mor fået den. Og hun havde faktisk ikke ret mange gener, og hun fortryder ikke.

Anmeld

13. april 2013

Anonym trådstarter

ja det er fedmeoperationen. overvejer den, men vil tænke alt igennem inden.

Anmeld

13. april 2013

Carina:-)

Jeg har en veninde der har fået den,og hun kan f.eks ikke drikke vand længere.

Hun fortryder ikke,men det er ikke en operation hun vil anbefale alle-

Hun er så efterfølgende været gravid,og har taget på og vejer i dag 85 kg.

Så stadig ret meget overvægtig.

Men så et program hvor en læge sagde at man heller ikke skulle se det som en redningsplanke,men derimod en mulighed for at leve længere end man ville som massiv overvægtig.

Så hvis du er i den genre hvor dit liv er truet pga overvægt ville jeg tage den .

Men er det "bare" fordi du er overvægtig,og har svært ved at tabe dig ville jeg helt klart overveje andre muligheder.

Anmeld

13. april 2013

Benjamins'mor

Carina:-) skriver:

Jeg har en veninde der har fået den,og hun kan f.eks ikke drikke vand længere.

Hun fortryder ikke,men det er ikke en operation hun vil anbefale alle-

Hun er så efterfølgende været gravid,og har taget på og vejer i dag 85 kg.

Så stadig ret meget overvægtig.

Men så et program hvor en læge sagde at man heller ikke skulle se det som en redningsplanke,men derimod en mulighed for at leve længere end man ville som massiv overvægtig.

Så hvis du er i den genre hvor dit liv er truet pga overvægt ville jeg tage den .

Men er det "bare" fordi du er overvægtig,og har svært ved at tabe dig ville jeg helt klart overveje andre muligheder.

Hvis du skal have den idag skal du have en bmi over 44/45. Man skal være meget overvægtig før man bliver godkendt fordi der før i tiden var ret mange der udnyttede det.

Anmeld

13. april 2013

Benjamins'mor skriver:

Hvis du skal have den idag skal du have en bmi over 44/45. Man skal være meget overvægtig før man bliver godkendt fordi der før i tiden var ret mange der udnyttede det.

Ja det er rigtigt,og heldigvis for det.

For den er jo ikke for sjov 

Anmeld

13. april 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

ja det er fedmeoperationen. overvejer den, men vil tænke alt igennem inden.

Min mor var færdig med at få børn, det er helt klart en fordel, da man under graviditet risikere at tage meget på.

Anmeld

13. april 2013

Benjamins'mor

Carina:-) skriver:

Ja det er rigtigt,og heldigvis for det.

For den er jo ikke for sjov 

Lige præcis. Min mor blev opereret sammen med en anden, min mor ændrede kost og livsstil (det er jo lidt en nødvendighed, for man taber sig ikke alene på grund af operationen) og den person forsatte som før. Men slik, sodavand, kage osv. Masser af usund mad. Og det kan man blive rigtigt syg af.

Anmeld

13. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har pt. en BMI på 41. Jeg har utallige slankekyre i bagagen, men det holder aldrig en skid, og jeg har fået slidgigt i ryggen pga. overvægten.

+ jeg er SPYKO FLOV !

Anmeld

13. april 2013

Anonym skriver:

Jeg har pt. en BMI på 41. Jeg har utallige slankekyre i bagagen, men det holder aldrig en skid, og jeg har fået slidgigt i ryggen pga. overvægten.

+ jeg er SPYKO FLOV !

Du har INTET at være flov over!

Du synes jo heller ikke en anoretiker skulle skamme sig vel?

Overspisning er en forstyrrelse på lige fod som f.eks anorexia og bulimi.

Men det sidder i hovet,og det kan man ikke operere væk.

Få henvisning til en psykolog,og find ind til hvorfor du overspiser-så er du godt på vej 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.