Hvad synes du om natursutter? (Natursutten)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

Mum33

raca skriver:

det er på det kraftigste tilbagebevist..

så der er INTET skadeligt i de sutter... det blev tilbagevist med det samme da det var det labratorie der testede der havde lavet en fejl.. dog nåde avisartiklerne at blive trykt og det kostede hende der har natursutter meget meget dyrt.. men ALT er tilbagebevist..

Meget muligt at hun blev "frikendt", men tror nu stadig ikke på at de er "bedre" end alm. sutter. Desuden er de frygteligt grimme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

Mum33

Valle81 skriver:

Har aldrig brugt dem, men synes de er så gyselig grimme

Noget så frygteligt

Anmeld

13. april 2013

Blirnokaldrigfru

Ditte_Marie skriver:

Jeg har ingen reel erfaring med dem - men da vi kiggede på dem til vores datter, valgte vi dem fra fordi vi synes at de lugter grumt

Vi har nogle fra Navnesutten til vores datter. Vi ville aldrig kunne nøjes med kun én sut - vores datter har ca 20.. Alle med navn på

De lugter kun indtil de er kogt af et par gange

Anmeld

13. april 2013

C-Dog

Vi bruger natur sutter og de er så gode! Til vores to første børn brugte vi de almindelige nuk, mam osv og vores erfaring er at natur sutter slår dem med flere længder både mht til muligvis skadelige stoffer (der er flere skadelige stoffer i de almindelige) og de er nemmere at rengøre da der ikke kan sidde noget mellem gummi og plast skjold som der kan på de andre fordi sulten går ud i et, og sidst- så er de jo 100 gange pænere end de der plastfarvede sutter ;-) det er min erfaring.

Anmeld

13. april 2013

MariaKyedDK

banana3 skriver:

Jeg vil rigtig gerne ud og have sådan en sut når vores lille dreng nu kommer til verden, hvad er jeres erfaringer med det? Og kan de koges ?

hej

Min storesøster har KUN brugt natur sutter til min lille nevø, og har købt rigtig mange af dem til dem

men MIN menning , så synes jeg ikke de er særlig KØNNE , og de er ikke bedre end dem du f.eks køber på navnesutten.dk

men opdagede lige igår at nu kan man få dem i andre farver end kun brun...

Anmeld

13. april 2013

banana3

MariaKyedDK skriver:

hej

Min storesøster har KUN brugt natur sutter til min lille nevø, og har købt rigtig mange af dem til dem

men MIN menning , så synes jeg ikke de er særlig KØNNE , og de er ikke bedre end dem du f.eks køber på navnesutten.dk

men opdagede lige igår at nu kan man få dem i andre farver end kun brun...

Hvor har du set dem i andre farver ? :-)

Anmeld

13. april 2013

FruJacobsen

Frk P. skriver:

Vi bruger natursutten jeg sys det er en udemærket sut og min baby har været rigtig glad for den! og det med de skal skiftes ofte ... hm.. den første sut brugte min lillefis i 6 mdr (og hun har kun 1 af gangen), før den blev skiftet.. vi skiftede fordi den begyndte at blive fedtet og blive mør.. så tror ikke de skal skiftes oftere end andre

det gode ved dem er at de er lavet af naturgummi, og havd jeg fandt ud af da jeg læste, var at det sku være godt.. det gode er også at baby kan sutte og bide hele vejen rundt.. min baby elsker at gnave i hendes sut! den er også god fordi der ikke er mange der har den, og man derfor ikke skal være bange for at få forvekslet med andre..

det dårlige er, at jeg synes formen er lidt.. træls.. jeg har læst de er lavet sådan de skal røre næsen for at give følelsen som ved amning, hvor babys næse rører brystet.. men da min mus ikke er blevet ammet, har vi klippet vores til sådan at den ikke rører næsen.. (det har vi gjort i samråd med spl, som mente der ikke ku ske noget ved det, når det var naturgummi) ligeledes har vi klippet "hanken" af, da hun ellers vipper den ud af munden.. sidst , den blir ret hurtigt grumset i farven.. og det er måske ikke så pænt...

vigtigst! vi prøvede avent sut og natursut , og byttede mellem dem, mens vi lå på barselshotellet.. og min baby valgte natursutten.. græd når aventen kom i munden og suttede løs på natursutten og hvis baby er tilfreds, så sys jeg dælme det er ligemeget om sutten er pæn eller grim!!

Hvad med at prøve den model der hedder anatomisk sommerfugl? Den rører ikke næsen og så er I fri for, at klippe sutterne til 

Anmeld

13. april 2013

FruJacobsen

Jeg kan varmt anbefale natursutten vi har aldrig brugt andet til vores søn. Vi plejer at købe 10 ad gangen og udskifte dem hver 2. måned. Vi prøvede os frem i starten med mange forskellige sutter, og natursutten var den eneste, han ikke fik "suttemærker" omkring munden af - måske fordi, at den er så blød?

Anmeld

13. april 2013

maria_wlt

Øv, det er jeg da lidt ked af at høre! Hvor har du læst det henne ?

Det blev bevist FORKERT.. der er også lavet et program om fejlen..

http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/familieliv/ECE919744/nye-test-frikender-natursutten/

ELSKER DE SUTTER...

de er lige så gode som alle andre de har bare ikke en grim skrigen farve og ser dejlig naturlig ud

Tysk hjmmeside

http://www.apo-rot.de/index_details.html?_filterartnr=6441260&_searchkeyword=Schnuller&_nav=suche&_random=-1152712795

Anmeld

13. april 2013

Blirnokaldrigfru

FruJacobsen skriver:

Hvad med at prøve den model der hedder anatomisk sommerfugl? Den rører ikke næsen og så er I fri for, at klippe sutterne til 

Det var hendes aller første sut og den skavede på hendes næse hun må værre kort fra læbe til næse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.