banana3 skriver:
Jeg vil rigtig gerne ud og have sådan en sut når vores lille dreng nu kommer til verden, hvad er jeres erfaringer med det? Og kan de koges ? 
Vi bruger natursutten

jeg sys det er en udemærket sut og min baby har været rigtig glad for den! og det med de skal skiftes ofte ... hm.. den første sut brugte min lillefis i 6 mdr (og hun har kun 1 af gangen), før den blev skiftet.. vi skiftede fordi den begyndte at blive fedtet og blive mør.. så tror ikke de skal skiftes oftere end andre

det gode ved dem er at de er lavet af naturgummi, og havd jeg fandt ud af da jeg læste, var at det sku være godt.. det gode er også at baby kan sutte og bide hele vejen rundt.. min baby elsker at gnave i hendes sut! den er også god fordi der ikke er mange der har den, og man derfor ikke skal være bange for at få forvekslet med andre..

det dårlige er, at jeg synes formen er lidt.. træls.. jeg har læst de er lavet sådan de skal røre næsen for at give følelsen som ved amning, hvor babys næse rører brystet.. men da min mus ikke er blevet ammet, har vi klippet vores til sådan at den ikke rører næsen.. (det har vi gjort i samråd med spl, som mente der ikke ku ske noget ved det, når det var naturgummi) ligeledes har vi klippet "hanken" af, da hun ellers vipper den ud af munden.. sidst , den blir ret hurtigt grumset i farven.. og det er måske ikke så pænt...
vigtigst! vi prøvede avent sut og natursut , og byttede mellem dem, mens vi lå på barselshotellet.. og min baby valgte natursutten.. græd når aventen kom i munden og suttede løs på natursutten

og hvis baby er tilfreds, så sys jeg dælme det er ligemeget om sutten er pæn eller grim!!
Anmeld