Hvad synes du om natursutter? (Natursutten)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.322 visninger
35 svar
45 synes godt om
12. april 2013

banana3

Jeg vil rigtig gerne ud og have sådan en sut når vores lille dreng nu kommer til verden, hvad er jeres erfaringer med det? Og kan de koges ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Mum33

Har aldrig brugt dem. Læste et sted at man havde fundet alt muligt "andet skidt" i dem ift alm. Sutter, så de ikke var bedre end de andre. I øvrigt er de også mega dyre i brug, da de jo skal skiftes ofte. 

Anmeld

12. april 2013

banana3

l.b. skriver:

Har aldrig brugt dem. Læste et sted at man havde fundet alt muligt "andet skidt" i dem ift alm. Sutter, så de ikke var bedre end de andre. I øvrigt er de også mega dyre i brug, da de jo skal skiftes ofte. 

Øv, det er jeg da lidt ked af at høre! Hvor har du læst det henne ?

Anmeld

12. april 2013

Troldemommi

banana3 skriver:

Øv, det er jeg da lidt ked af at høre! Hvor har du læst det henne ?

de er blevet frikendt for at være skadelige, der var et tv program om dem for et stykke tid siden og det var nærmest tilsvining af produktet, og ejeren vandt ligeledes i retten over den avis som kom med den såkaldte "nyhed"

Nu ville min datter ikke bruge sut så jeg kan ikke komme med min personligt erfaring, men syntes ikke det er fair at et okay produkt skal svines til

Monica 20+2

Anmeld

12. april 2013

morethanperfect

banana3 skriver:

Jeg vil rigtig gerne ud og have sådan en sut når vores lille dreng nu kommer til verden, hvad er jeres erfaringer med det? Og kan de koges ?

De er ikke bedre end andre sutter

Hvis du skal ha en øko sut , skal du købe dem fra England .. De har vidst nogle

Anmeld

12. april 2013

Fru Hansen

http://heveababy.com/

Vi brugte sutter fra hevea. Det var rigtig gode. De to ulemper jeg især kan komme i tanke om var at de skulle bestilles hjem fra nettet eller købes i en helsekost butik. Så hvis vi var gået hjemmefra og havde glemt sutten kunne vi ikke bare lige smutte i en butik og købe en ny.

Dertil så hopper de sutter mere end andre sutter med plastik på. Så når lillefisen smed den ud af sengen om natten kunne den lande ret langt væk og være svær at finde. Det samme hvis der blev kastet med den i netto En plastik sut lander stort set der hvor den tabes.

Vi valgte hevea frem for natursutten fordi hevea var lidt mere lækker i udførslen. 

Den der som en anden skriver med at der var noget "skidt" i sutterne var fordi man i en test havde lavet fejl i prøverne. Testen og rettelsen blev bragt i søndagsavisen for et par år tilbage.

Anmeld

12. april 2013

Valle81

Har aldrig brugt dem, men synes de er så gyselig grimme

Anmeld

12. april 2013

Fru Hansen

l.b. skriver:

http://www.natursutten.dk/shop/cms-Natursutten-frikendt.html

Desværre har du læst en artikel der tog fejl

Du kan læse mere om det efterfølgende berigtigelse og sagsanlæg på ovenstående link

Anmeld

12. april 2013

modesty

Problemet med natursutter er at de er lavet af latex og nogle børn kan udvikle latexallergi af at bruge dem. Så jeg ville i hvert fald helt sikkert holde mig fra dem hvis mit barn var allergidisponeret.

Om det ene eller det andet er bedst, tja. Der er sikkert fordele og ulemper ved både og. Vi har altid bare købt hvad der var på hylden og vores søn har gladeligt taget imod hvad som helst.

Anmeld

12. april 2013

bobbles

banana3 skriver:

Har set dem men dog aldrig brugt dem synes de er arvelig grimme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.